Práve som aj rozprával so šéfom TD, ten o tom vie, zatiaľ sa v tejto veci neangažoval, pripomienku si však vypočul a bude sa tým ďalej zaoberať. Prekvapilo ma, že v prípade vydania nejakého zákazu tak nemôže urobiť on, ale iné kompetentné odd. Nuž uvidíme.
CDčka sú naozaj nebezpečné, zvlášť, že sú otočené lesklou čítacou plochou smerom von a tak môžu ešte aj protiidúcich vodičov oslniť. Včera som na jednom z nich, tuším 1020, nebol schopný kvôli odrazu slnka ani odčítať evidenčné číslo. Okamžite by som ich nechal postŕhať.
Neuvažuje sa v DP aj o zakúpení zopár ks SU 10?
Myslím, že obsluha niektorých častí mesta takými busmi by bola celkom výhodná (napr. Slovenská ul., Džungľa, príp. krematórium, letisko)
Kto ma pozná, vie, že som zásadným odporcom všetkých blikajúcich stromčekov, nálepiek, etikiet, vlajočiek, obrázkov, cédéčiek vo vnútri kabíny rovnako ako všetkých vonkajších úprav v podobe farebných lepiacich pások (pásiky, bodky, kosoštvorce, čísla, písmená) a im podobných. Plne podporujem každú snahu o zakázanie takýchto dodatočných úprav vozidla.
Vsimol som si jeden jav, ktory sa pomaly rozsiruje v DP, hlavne medzi trolejmi. Su to CDcka zasunute pod gumu predneho skla. Mozno je to efektne, ale neplatia aj pre nich pravidla cestnej premavky? Mozno by sa dalo tolerovat CD zasunute v hornej casti skla (ako tienidlo), ale CD zasunute za dolny okraj skla uz jednoznacne znizuje viditelnost a prehliadnutie hlavne nizkych osob (deti). Nemalo by sa to zakazat, ako napr. blikajuce vianocne stromceky v kabinkach vodicov?
Tak to je zas nejaká vaša košická úchylka ako lacno naháňať kilometre. V Prešove trhané odjakživa odstavujeme na konečných a nepotrebujeme k tomu žiadneho oblastného dispečera (túto, vskutku zbytočnú funkciu, ani nemáme) ani hlavnú výpravkyňu (tá tiež by ma zaujímalo, čo robí). Skrátka, nehľadajte dôvody, prečo to nejde. Nevidím jediný dôvod, prečo by špičkové trolejbusy mali jazdiť na sedlo do vozovne!
Ten Tambus bambus, je mozno z jedna mala vybornych vozidiel. Len ma jeden problem. Niesu nan suciastky a tak sa vsetko len repasuje a niekedy sa stane, ze sa ten bus casto pokazi. Inac nepoznal som silnejsiu karosu B7** a Ikarus. Tambus bol najlepsi. Aj je ale vo svojej kategorii. Ak neratame Solaris. Tromfne aj B93* a 94*.
Áno, to je bežná prax v Košiciach. Aj 71075 (1003) ide o 08.35 do garáže z Lingova a 14:08 znova príchádza na Lingov z garáže. Nepochopím, prečo vozidlo neostane na Lingove odstavené. Aj pri L31 som minule videl, ako po 13ctej išiel bus od Všesporťáku (Blšák) až na Lingov odkiaľ začal popoludňajšiu službu.
Ja len zopakujem, že na ODS-ku som sa neoboznámil so žiadnym náznakom znižovania nočných kilometrov. Nočná doprava sa v prípade osekania okrajového režimu na denných linkách má zachovať v dnešnom rozsahu alebo sa posilní. Veľmi reálne vyzeral aj návrh na iné rozloženie spojov, kedy by v pracovných dňoch došlo k obmedzeniu nočných liniek a v soboty a nedele posilneniu.
Z toho článku ma ale zaujal ten nápad presmerovať L12 cez Cintorínsku ul. Nuž, nie je to zlý nápad.
Uz viem ktory bus je najvacsi shit.
Je to Tambus 4501.
Dnes to bola katastrofa , ako pomaly isiel hore kopcom. A nebol ani preplneny. napr:
secovska - lingov 9 min (normal 4 min)
amfiteater - nova nemocnica 4 min (normal 1 min)
nova nemocnica - sidl KVP 8 min (normal 4 min)
Ale vodic sa stazoval dispecerovi ze ma 15 min. meskanie a ze takto sa neda jazdit - ze ten autobus sa do kpoca vlecie !!! Nakoniec okolo 4-tej bol 4501 nahradeny 3502.
spank: Do garaze ide rano iba jeden maly trolej. Druhy pokracuje na L72 s odchodom z Lingova o 8:23 a 9:17 z Myslavy a az potom konci. Treti trolej ide o 8:33 Na L71, s tym ze uz spat neide a na KVP konci a ide do garaze.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír