Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #244:

Ale do doby, kým toľko Solarisov bude, garantované spoje by mali byť. Je to otázka slušnosti a dôveryhodnosti podniku.

Téma plošiny v SU 12, ktorý do Prešova príde už budúci týždeň, je pre Prešovčanov veľmi citlivá. Poznámku vnímam ako nevinný pokus zaprovokovať, takže sa ňou nebudem viac zaoberať. Očakávam, že budúcoročný SU bude mať plošinu elektrickú a na L10 a L12 vystrieda #348.

Dá sa to, a je to plus Solarisu. Pre handicapovaného cestujúceho je však výhrou bezbariérový nástup čo i len jednými dverami vozidla.

Re #247 BM:
Iste, ale na to potrebuješ mať obrubník dostatočne vysoko. Košické takéto sú, no prešovské žiaľ nie. Naše mesto slepo verí, že je správne, že obrubník má byť čo najnižší. Opak je však pravdou, nástpný ostrovček by mal byť vyšší. Zaujala ma v Ostrave, vraj nová česká norma - nástupný ostrovček 30 cm vysoký.
Reakcia na: BM #247:

Ozaj, bude mat presovsky SU12 nainstalovany kneeling?

Ja som si uz tiez vsimol nastup vozickara do SU15 bez vyklopenia plosiny, vodic pouzil kneeling a sprievodca vozickara ho bez problemov dostal dovnutra.
Reakcia na: Vladimír #243:
Este k CB. Vies Vlado to je tak ked mas prevodovku umiestnenu vzdy na inej strane
Reakcia na: Vladimír #243:
ale ked mas Kneeling a prides blizko k obrubniku tak ti netreba vysuvat ziadnu plosinu. Bol som aj toho svedkom
Reakcia na: Sarko #241:
Musi to byt nieco zo 42 sluzieb, teraz ti to ale neviem povedat nemam pri sebe sluzobaky.
Reakcia na: Papyr #240:
ja to viem , ale chcem dat najavo to ze citaro je cerstve a vyzera hrozne dizajnovo a po konstrukcnej stranke je to hroza , ako keby to robili amatery{to si hovoria Mercedes} mozem povedat ze kamiony a osobaky mercedes su na spicke kvality automobilov
Reakcia na: Vladimír #243:

Dufam, ze casom bude tolko Solarisov, ze sa nebude treba vobec "babrat" s jednotlivymi garantovanymi spojmi, ale sa "zagarantuju" cele linky 🙂.

Dalo sa cakat, ze presovsky SU nebude mat elektricku plosinu. Pri priam legendarnom "neodskrtavani" doplnkovej vybavy vozidiel sa vobec cudujem, ze nejaku ma 😉.

V pripade nizkopodlaznosti si si hadam odpovedal aj sam. Zlucit 100% nizkopodlaznost s perfektnym dizajnom sa da a Solaris je toho dokazom.
Reakcia na: Diggi #234:

1. Vodič má vlastné dvere, ale to neskracuje dĺžku dráhy, ktorú prekoná na trase kabína - stredné dvere.
2. V ostatnom čase prešovskí vodiči po príchode na zastávku ihneď vysunú plošinu a otvoria dvere a pri jednom otvorení dverí vystúpi vozíčkar aj ostatní cestujúci. Potom sa normálne všetky dvere zatvoria a plošina zasunie. Na zastávke sa už teda "dvakrát" nestojí.
3. L19 získava na popularite, ale mne osobne sa jedna cestujúca na vozíku v Košiciach sťažovala, že ako nevhodne je bezbariérová doprava zabezpečená. Od zastávky BPMK musí vozíčkar prejsť k Domovu sociálnych služieb prejsť cez nadjazd, čo bez cudzej pomoci nedokáže.
4. Stále a stále vytýkam DPMK, že pri takom počte NP vozidiel akým disponuje, nie je ochotný a schopný zaviesť garantované spoje. Sú dni, keď je L19 plne bezbariérová a sú dni, keď sú skrátka všetky Solarisy na prehliadke, a z NO v špičkovej hodine za 35 minút neodíde ani jeden NP bus. Nie na Jazero, nie na KVP, nie na Blšák... NIKAM. Nevymýšľam si, zažil som...

Prešovský SU 12 bude mať manuálnu plošinu. Rozhodlo sa o tom na poslednú chvíľu. Žiaľ. Ľutujem budúcu osádku vozidla.

Re #224 BM: 100%-ná nízkopodlažnosť je blbosť. Resp. takto > nie je to zlá vec, ale v dnešnej dobe silou mocou znásilňovať vozidlo, aby vzadu nebol schod, je zbytočné. Úplná väčšina dopravákov Ti povie, že prešovská 333-ka (vzadu so schodom) je lepšie v interiéri riešená ako 343-ka (bez schodu). Inými slovami, schod pri zadných dverách nepovažujem za veľký nedostatok vozidla, ale na druhej strane uznávam, že Solaris tam schod nemá a predsa má interiér riešený dobre. A to najmä SU 12 (ktorými som sa viezol v Olomouci a Ostrave).
Reakcia na: Sarko #241:
Prisamveru....:o
Vie mi niekto mrknut na sluzobne CP na linku c. 52, konkretne kam odchadza konciaci spoj v Krasnej o 18:57 a odkial sa berie uz cakajuci bus v Krasnej na spoj o 19:03.

Vcera som sa totiz viezol s 4126 na konecnu do Krasnej, ktory si to sinul o dusu a z konecnej na Opatskej ul. sa vybral skratkou cez Ul. pri Hornade na Ukrajinsku a smerom do mesta. Na konecnej uz vyckavala kratka Karosa. Zda sa mi to prilis neekonomicke, myslim si, ze by sa to dalo vymysliet tak, aby konciaci spoj bral ludi napr. po N.O. a odtial by vykonaval iny spoj linku 52A zacinajucu na N.O.!
Reakcia na: BM #237:
Preco vozidlo musi byt plne nizkopodlazne? Vies, vsimavost hovori, ze ten jeden nas CityBus je starsej konstrukcie, sme ho mali uz davnejsie pred tym, nez v KE zacali NP autobusy...
Reakcia na: Diggi #235:
Rucnu. Elektricku uz nie.
Reakcia na: Ferro #232:
presne , cakam uz len na ruzovu 21traci
Reakcia na: Vladimír #224:
Co sa ti paci na tom ze vozidlo nieje plne nizkopodlazne? Vies vsimavost hovori ze CITARO ma pri zadnych dverach schod , skoro ako jeden vas presovsky Citybus.
Reakcia na: Diggi #220:
Stale existuje ta sluzba je to 1905x a 1906x dobeda jazdi spicku na 19 -ske 37 v sedle , potom prejazd do USSTELu na OBJEDNAVKU potom 19 v spicke a nakoniec 52.
A tá prešovská 12-ka bude mať akú plošinu?
Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere. 😃

A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.

Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.

A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
Reakcia na: Diggi #229:
Košický Solaris je už preč, lebo žiadnu plošinu nevysúva, lebo žiadnu plošinu vysúvať nemusí, lebo žiaden vozičkár nechce vystúpiť, lebo žiadneho vozičkára nevezie... 😉

Sorry, ale nechápem. Ty tvrdíš, že čas počas ktorého:
vodič stlačí tlačidlo na plabnej doske, plošina sa vysunie, dvere sa otvoria, vozíček vystúpi, dvere sa zatvoria, vodič stlačí tlačidlo na palubnej doske
JE DLHŠÍ AKO čas počas ktorého:
vodič vezme ten štvorhran na uchopenie plošiny (abobo ako sa to volá), otvorí kabínu, pomedzi cestujúcich alebo popri vozidle zvonku prejde ku stredným dverám, zasunie štvorhran do plošiny, plošinu manuálne vyklopí, vozíček vystúpi, vodič zdvihne plošinu a umiestni ju do pôvodnej polohy, pomedzi ľudí alebo zvonku popri vozidle prejde do kabíny, zavrie kabínu a odloží štvorhran
?????????
Nechápam...
Reakcia na: BM #219:
Ano, v Bratislave sme taki pestri, ze uz mame aj zelene a zeleno-zlte natery...
Reakcia na: Isidor #216:
Brniansky nater na elektrickach sa mi tiez paci.Ale je velmi nepravdepodobne, ze by nasa 521 mala dostat taku farebnu kombinaciu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.