Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere.
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
Diggi
Istý čas bola jedna služba keď trhaná 19-ka robila aj 52-ku.
Na iných linkách môžeš vidieť Solaris len ako zálohu, teraz zvykne byť jeden na 3A, a boli časy keď boli Solarisy rozhádzané po všetkých linkách, ale len cez víkend. Tie su už našťastie preč.
Teda, je to nízkopodlažné vozidlo a cieľom je sprístupniť mesto aj pre imobilných ľudí a to by sa im veľmi nedarilo ak by boli tie busy vždy inde a naviac Košice ešte stále nemajú garantované spoje, no zlepšuje sa to a ako som už písal Solarisy sú aj cez víkendy na svojich linkách