Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #2020:
"neznamená" v druhej vete malo byť "nezaujíma"
Reakcia na: Sarko #2017:

Zahoď teóriu! Mňa toto vôbec neznamená. Ani 30 príspevkov, kde mi vypočítaš a "dokážeš", že v KE sa jazdí rýchlejšie ma nepresvedčí. Tu sa totižto orientujem čiste podľa skúseností. Veď stačí tak málo - posadiť sa do košickej električky a potom do bratislavskej. A v Košiciach sa nikdy nejazdilo štýlom plná jazda do zákruty! V Bratislave keď plne rozfofrovaná električka vbehne do oblúka, poriadne ňou trhne. Košickou by ani netrhlo, ale šla by rovna tam, kam koľaje nevedú....
Bratislava:
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 711 min. (11,85 hod.)
243,8/11,85 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 20,57 km/h

Košice:
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 353,0 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 792 min. (13,2 hod.)
353,0/13,2 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 26,74 km/h

Pre objektívnosť...
Košice/mestské linky 2 až 9:
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 109,2 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 320 min. (5,33 hod.)
109,2/5,33 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 20,49 km/h

Košice/rýchlodrážne linky R1 až R8:
Dĺžka električkových liniek obojsmerne- 243,8 km
Dĺžka jazdných dôb električkových liniek obojsmerne- 472 min. (7,86 hod.)
243,8/7,86 hod.=cestovná rýchlosť električiek je 31,02 km/h
Reakcia na: Sarko #2017:
Co zas ponocujes? Si uz nemal spat?:-)
ALL: Pardon za offtopic.
Reakcia na: BM #2016:

Chcem vidieť čísla a žiadne napodobňujúce zvuky spôsobu jazdy vodičov!

L2- 4,9 km/16'=18,37 km/h
L3- 7,7 km/21'=22,0 km/h
L4- 8,0 km/24'=20,0 km/h
L5- 4,3 km/14'=18,43 km/h
L6- 7,4 km/24'=18,5 km/h
L7- 10,0 km/28'=21,43 km/h
L9- 12,3 km/33'=22,36 km/h
R1- 14,6 km/29'=30,21 km/h
R2- 17,8 km/33'=32,36 km/h
R3- 17,1 km/35'=29,31 km/h
R4- 15,9 km/32'=29,81 km/h
R5- 15,0 km/30'=30,0 km/h
R6- 12,0 km/21'=34,29 km/h
R7- 14,3 km/28'=30,64 km/h
R8- 15,2 km/28'=32,57 km/h

Najpomalšia cestovná rýchlosť je na L2 (v priemere 18,37 km/h) a najrýchlejšia na R6 (v priemere 34,29 km/h). Nech tu niekto z BA hodí čísla na porovnanie!
Reakcia na: Sarko #2012:
V BA sa jazdi priemerne medzi 50 -55 km/h. A nejazdi sa stylom ako v Kosiciach naslap a vybeh. Sice su tu aj taky. Ale jazdi sa jazda na 50 -55 potom vybeh a tak do brzdnych stupnov (ked mam moznost tak jazdim tak aj ja osobne) Co sa v Kosiciach neda povedat (jedine ak Shorty a par indvidui). Minile som isiel po reko Juznej tr. a plakal som nad tou jazdaou (mlask , mlask , mlaskal linkovy stykac, naslapol mozno ze 10 krat a rychlost vozidla neprekrocila 35 km/h)
Reakcia na: J #2013:
ADD nasa T3Mod, obidve elektricky maju nabehane
T3S ma cc 450000 tisic km (testovanie)
T3Mod cca 800000 tisic km (z cestujucimi)

obidve maju nasu milovanu Dubnicku vyzbroj

http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=t3&no=12&id=27302aeef8f021f9f5f325
Reakcia na: Nodes #2010:
Priklanam sa k tvojmu nazoru. 3 generacia je skvostna 🙂
Reakcia na: Vladimír #2009:

K tým rýchlostiam si sa ako dopátral? Zober si akúkoľvek bratislavskú a košickú električkovú linku a urob podiel dĺžky linky a jej celkovej jazdnej doby. Už len vzdialenosť medzi zastávkami je v KE väčšia, takže som presvedčený, že priemerná rýchlosť električiek je v KE vyššia ako v BA.
nodes: no veď v #1966 som písal, že: "Modernizacie sa začali aj v réžii DPB a montujú sa TV progres s vymenou interiéru. Niečo ako Pražské T3P. Zatial tento rok 10; 6 takmer hovtových; 4 jazdia vlastnou silou.
Či tých Progresov spravia tento rok viac ako 10?! neviem.

😃 http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f2f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef1f021f6f1f1f725 😃

Sorry za OT o Bratislave, tekže viac info na ba sekcii či mailom.
Na margo predtym spominanych T6. Nase T6 prvej generacie maju vyrazne neutulny interier. Tretogeneracne ho maju podstatne krajsi. Keby zalezalo na mne, vsetky T6 by som dal takto upravit. Tot moj nazor.
Reakcia na: J #2004:
Nie som vodič, takže technickú stránku, či všetko funguje tak ako má a pod. neviem zhodnotiť ani v KE ani v BA. Ale s pohľadu cestujúceho som nezaznamenal žiadne výraznejšie rozdiely v pohodlnosti cestovania. Čistota vozidiel sa mi zdala porovnateľná. Jedno plus Bratislave - že sa tam jazdí električkou rýchlejšie ako v Košiciach a zase jedno plus Košiciam - že tam nie sú električku dočarbané tak ako v Bratislave. Darmo, jak rozmýšľam, tak rozmýšľam: Fifty-fifty 🙂
Reakcia na: J #2007:
Aha, no lebo mi pisal znamy, ze by mali byt postupne rekonstruovane vsetky K2. A uz jazdia Progressy T3?
19 v tomto roku, možno 20. Neviem ci budú posielať dalšie no 7117 by už každú chvílu mala prísť ak už tu nie je a 7118 a 7119 sú v Parse. Možno tam pôjdu tento rok aj ďalšie. Dúfam, že áno.
Reakcia na: J #2004:
Tym poctom 19 si myslel dohromady planovany pocet K2S, alebo pocet v tomto roku?
Reakcia na: Bus fan #1983:
pretože trolejovú dopravu uprednostňujem 🙂
No veď som písal, že K2Siek bude 19. jazdí ich 16 a v parse sú na modernizácii tri alebo dve. Neviem či 7117 je už doma.

Vladimír: No veď práve preto dúfam, že to už dlho tak nebude, že to bude s KE 50/50, a že nové eliny na novej trati sa v BA obiavia čo najskôr. 🙂
Čo si predstavuješ pod pojmom údržba. Ja technickú stránku vozidiel a čistotu berem ako samostatný celok. Potom by si bral údržbu KE/BA ako? Ja to neviem porovnať bo v KE som sa elinou ešte neviezol, tak by som rád vedel. Naše T6 pravidelne chodia na prehliadky do ÚDJD.
Reakcia na: Sarko #2002:
Prekladanie s L6 by aj tak bolo minimálne, pretože Optima si vymyslela pre električku interval 40 minút.

Prestávka na odpočinok je povinná, ak trvá služba viac ako 6 hodín. Prestávka na odpočinok je v dĺžke minimálne 30 minút a môže byť delená, minimálne však po 15 minútach a súčasne nesmie byť na začiatku ani na konci služby.
Na presné pravidlá pre bezpečnostnú prestávku si teraz nespomínam. Mám ten dojem, že v Prešove sa berie na jednu hodinu BP 10 minút, pričom sa tieto môžu skladať a vyčerpať neskôr a naraz. Toto si ale ešte overím, nemám istotu. Každopádne sa však PO s BP môžu prekrývať a to sa hojne využíva práve v Prešove, kedy jedna prestávka je zároveň jedným i druhým typom.
Reakcia na: Vladimír #2001:

No údajne je PO niekde rozdelená na 3 časti. Chcelo by to mrknúť na služobné CP.

Ohľadne OC Corvinius, ani ja nepredpokladám, že sa DP podarí presadiť vlastné návrhy. Je to škoda, lebo po výstavbe je už následné prerábanie finančne oveľa náročnejšie.

V prípade posledného odstavca Ťa len poopravím. Moja veta "Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS" je myslená všeobecne.

Akákoľvek električková linka zriadená po Tr. SNP bude pri navrhovanej novej trase Optima busu zbytočným luxusom a preklady intervalov s L6 a 9 budú zbytočne komplikované. Najlepšie riešenie by spočívalo v posilnení intervalu na existujúcich linkách a cestujúci v smere od NMMM prestúpia z L6 a 9 na zastávke Poliklinika Západ a v smere z NO/Jazera na zastávke Spoločenský pavilón.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.