Reakcia na: Sarko #2002:
Prekladanie s L6 by aj tak bolo minimálne, pretože Optima si vymyslela pre električku interval 40 minút.Prestávka na odpočinok je povinná, ak trvá služba viac ako 6 hodín. Prestávka na odpočinok je v dĺžke minimálne 30 minút a môže byť delená, minimálne však po 15 minútach a súčasne nesmie byť na začiatku ani na konci služby.
Na presné pravidlá pre bezpečnostnú prestávku si teraz nespomínam. Mám ten dojem, že v Prešove sa berie na jednu hodinu BP 10 minút, pričom sa tieto môžu skladať a vyčerpať neskôr a naraz. Toto si ale ešte overím, nemám istotu. Každopádne sa však PO s BP môžu prekrývať a to sa hojne využíva práve v Prešove, kedy jedna prestávka je zároveň jedným i druhým typom.
Sarko
Iste, ale ja som uvádzal len argument, že v prípade navrhovania obratiska pri OC Optima DPMK jeho výstavbu nijako nepodmieňoval. Proste to bol len jeden z návrhov. Rovnako je to aj teraz, pri plánovanej výstavbe OC Corvinius. DPMK už má predstavu o vybudovaní novej konečnej zastávky električiek, ale jej výstavbu určite nebudú, nemajú prečo a čím podmieňovať.
Čo sa týka oznamov, je to tak, že sa znova "objavili", pretože po začatí prevádzky L5 ich "niekto" v krátom čase postŕhal a dnes som ich opäť všade videl visieť.
O linke OC Optima - NMMM som predsa písal, že sa to povráva v kuloároch DPMK, čím som dal jasne najavo, že je to neoficiálna informácia. Je vidieť, že sa o tom minimálne premýšľa. Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS.
To isté platí aj v prípade návrhu začlenenia spojov L5 do LR1. Uviedol som len ironicky, že návrh by som "dal z fleku". T.j., aby si DPMK uvedomil, že trasa L5 je súbežná s trasou LR1 a že ich spoje je potrebné vzájomne zosynchronizovať.