Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #1684:
V opačnej kabíne nemá elektromagnet? To je obojsmerné vozidlo?
I.
Reakcia na: BM #1689:
Ale vsak to je Bratislavcanka...
Reakcia na: Andy #1688:
je to tak inteligentna pani a tak sikovna vodicka ze ma povest po celom DPMK
Reakcia na: J #1683:
To je ta muzatka? Teda ak nie, tak je to ina, lebo ta muzatka je muz 🙂
Zákonník práce má aj iné defekty. Napr. zabudli na nepretržité prevádzky a tak môj foter s kolegami dohromady robia 25hodín denne. 🙂
Tak jej povedzte nech príde do BA na bus. Takých vodičov/čky potrebujeme ako sol.
Reakcia na: Sarko #1684:

Tých študentov som mal na mysli v tom zmysle, že zneužívali Optima bus.
Reakcia na: Vladimír #1669:

No L5 funguje asi tak, že jedna služba, ktorá dôjde na Žst., prechádza na R1 a druhá služba L5 za ten čas točí. V istom ohľade je to na R1 vo VD tiež zlepšenie.

Inak som mal tú česť rozprávať s vodičkou prvej služby na novej L5 (2.1.2004, #523), ktorá sa posťažovala, že vôbec nestíhala a bola strašne vystresovaná, pretože jednak nevedela, kam sa má zaradiť na stanici (dispečer na stanici nebol, tak pre istotu chodila na "dvojkovú" koľaj a otáčala sa cez vratnú koľaj) a potom pri prejazde na R1 mala iba pár minút, aby sa pretabuľkovala a nahádzala idiotské pliešky do znehodnocovačov. Po príchode na stanicu znova rošáda, naviac ručné hádzanie výhybky z opačnej kabíny, kde nie je inštalovaný elektromagnet a na úvraťovej konečnej prechádzanie medzi kabínami. Dosť náročné.

Za 4 dni som na L5 pozoroval pohyb cestujúcich. Dopadlo to presne podľa mojich očakávaní, priemerný počet 20-30 pasažierov sú skutoční návštevníci OC Optima. Študenti linku naopak nevyužívajú, čo môže svedčiť o zneužívaní. Ešte sa nechám prekvapiť zajtra, resp. v nedeľu. Na linke by nateraz bez problémov postačovalo sólo. Veľmi vhod by padol obojsmerný prototyp T6C5, ktorý momentálne premáva v Straussbergu, kde má dokonca identický náter, ako naše KT8D5 v trikolóre. 🙂 No nebol by to krásny obrázok, po ktorý by si chodili zo všetkých dopravárskych kútov? 🙂
Tak tá naša trolejbusáčka stále jazdí a to L203. V DPB je 35 rokov a trole jazdí 24.
Reakcia na: Vladimír #1673:

Sama odísť určite nechcela! Mala svoju prácu veľmi rada. Vždy som ju videl, ako si na konečnej čistí vozidlo. Vždy bola upravená, v slušivej a čistej uniforme a vždy vysmiata. S každým jednala veľmi priateľsky a porozprávala sa s Tebou o čomkoľvek. Takéhoto človeka, ktorému by mohli byť všetci dokopy vzorom a mali vzdávať úctu, bezcitne vyštvali. Namiesto toho si za volant sadajú niektoré neupravené individuá, ktoré majú problémy s alkoholizmom. Tento problém sa naopak, veľkodušne prehliada...
Reakcia na: Sarko #1679:
tomu verim
Reakcia na: J #1678:
V Kosiciach musela odist jvoli zakoniku prace a to i napriek tomu, ze chcela pokracovat s autobusom. Pred tym ako sla na trolej mala 6409 alebo 6403 neviem ale presne. robila aj z mojim otcom ale iba v linkovej partii.
Reakcia na: J #1678:

Ja som tiež toho istého názoru. Podľa mňa si DP zle vyložili zákonník práce. Vodičke na košickom trolejbuse #1009 som svojho času navrhol, aby sa poradila s právnikom, pretože od začiatku je to jasná diskriminácia. V 3. tisícročí je to niečo neuveriteľné a niečo také je možné asi fakt len na Slovensku...
BM: Aké Bratislavské výnimky. Ak sa v zákonníku práce hovorí o jazdení na troloch, že je zakázané a nič o busoch a elinách, tak môžu jazdiť a v zákoníku práce je už aj nejaká tá klauzula o diskriminácii a ak by vodičku neprijali len preto, že je žena, tak by sa správali protiprávne. Aj keď nechápem prečo na troloch nie a busoch áno. No pochybujem, že by takúto prácu išlo robiť viac ien. Je to náročné na čas. jedine že by mala odrastené deti. Ak DPB bude robiť nábor a žena splní podmienky tak ju musia prijať.
No a nebola to býala vodička trolov bo ja som už dlho nevidel ženu za volantom trolu.
Reakcia na: BM #1676:
Ak majú výnimku, tak len legálne a riadne vybavenú, tak ako posledné prešovské vodičky. Určite to nie je z toho dôvodu, že BA je hlavné mesto 😉
Reakcia na: Dopravák #1671:
Bratislava je hlavne mesto a vzdy su tam neake vynimky.
Kolko revizorov je v Kosiciach. V minolom roku som ich stretol 3 krat !!! A to denne cestujem 2 az 4 krat.
A vecer po 20.00, ked je nastup cez predne dvere, urcite nie su revizori v sluzbe. Aspon nie na autobusoch a trolejbusoch, kde kontroluje listky vodic. Kontroluje? Jeden z dvadsiatich. A trolejbusy. Tie otvaraju aj po 20.00 hod vsetky dvere .
Nie vsetci vodici ale vacsina. Takze sa listky ani neoplati stikat.
...alebo chcela odísť sama.
Reakcia na: Dopravák #1671:
Ako som napísal, tie naše prešovské, ktoré už celé roky jazdia vraj dostali výnimku. Ak ju vaša nedostala, zrejme niekomu nový stav veci vyhovoval a nechcel jej výnimku vybaviť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.