BM, RW: > Ikarus 4065 samozrejme existoval (KEA 03-91) jazdil od začiatku roku 1990 asi do roku 1993, najviac si ho pamätám na linke 34. Potom asi pre poruchu bol odstavený, dlho stál na Hornádskej.
> 4082 bol prevádzkovaný asi tak až od 9/92, neviem či bol súčasťou dodávky 4058-4081, ale skôr mi pripadal, že nie.
> 4050-4053 (KEA 90-..) začali jazdiť od 9/88 a 4054-4055 až v 1/89 (KEA 93-..). 4052 a 4054 začali jazdiť na 18-ke, 4055 už neviem. 4050, 4051 a 4053 na vtedajšej veľkej 19-ke (Jazero-NO-KVP-NMM-ŽS) Po presmerovaní 19-ky na Lunik 9 a nasadeniu Karos, tu z nových busov jazdil len 6266 (v špičke ešte 6230 z krásnianskej 36-ky) a inak samé 63XX šroty (6326, 6349, 6310...). A úžasným šrotom bol vtedy (6.3.89) aj 5062 raz na 25-ke - dym, smrad a hluk. Ikarusy... Ale k veci.
> Celkový počet B731 bol určite o dosť nižší ako 75. Len predpokladám, že zo začiatku B732 boli číslované v rade s B731 ako 63XX. Prvý originál 62XX bol asi až 6215. 6201-6203 (KEA58-..) a 6204-6208 (KEA 74,75-..) boli najskôr asi ako 6330-6337 (B731 6329 mal SPZ KEA 57-52 a 6338 KEA 74-55). A 6209-6214 (KEA 70-..) boli najpv asi ako 6355-6357, 6359, 6362 a 6363 (B731 6354, 6358, 6360, 6361 a 6364 mali SPZ tiež v rade KEA 70-..).
Takže 6330-6337, 6355-6357, 6359, 6362 a 6363 boli asi len pôvodné čísla B732, ktoré neskôr boli prečislované na 6201-6214. Všetko môže byť aj inak. Ak tieto B731 boli vo veľkom predané, alebo hromadne do roku 87 zrušené, To je ale dosť nepravdepodobné.
Inak 6338-6345 (KEA 74-..) mali vyššie ŠPZ ako 6346-6364 (KEA 69,70-..). Ale aj Ikarusy 4047 (KEA 74-69) a 4048 (KEA 69-55). Žeby sa najskôr prideľovali vyššie ŠPZ?
>6355, 6356 a 6357 predsa existovali aj ako B731, ale až od roku 1991. Neboli to nové busy, len nejaké GO od iných dopravcov, prípadne skladačky.
>6365-6374 začali jazdiť asi od 12/1988 a vtedy niekedy boli asi aj vyrobené.
>6375 je pre mňa prekvapením, ale v 91. som bol dosť mimo. Asi to má dačo spoločné s 6355-6357. Dokedy 6375 jazdil? Existuje aj foto?
>6275-6283 začali postupne jazdiť až od februára 1990. 6284 už asi od 9/89. Aj séria 6291-6415 sa rozbiehala pomalšie, nie len v lete a na jeseň 92 ale aj až v roku 1993 (6291, 6294, 6297, 6299, 6401 a 6410). Busy boli dodané a len odstavené, prečo neviem.
>Ikarusy 4301-4306 začali jazdiť až v máji 97 (7.5.1997?) spoločne s 4307-4311.
>3101-3105 boli pôvodne číslované ako 6701-6705. A 3001-3005 ako 6601-6605.
> Viete kedy dojazdil 6313?
> 4082 bol prevádzkovaný asi tak až od 9/92, neviem či bol súčasťou dodávky 4058-4081, ale skôr mi pripadal, že nie.
> 4050-4053 (KEA 90-..) začali jazdiť od 9/88 a 4054-4055 až v 1/89 (KEA 93-..). 4052 a 4054 začali jazdiť na 18-ke, 4055 už neviem. 4050, 4051 a 4053 na vtedajšej veľkej 19-ke (Jazero-NO-KVP-NMM-ŽS) Po presmerovaní 19-ky na Lunik 9 a nasadeniu Karos, tu z nových busov jazdil len 6266 (v špičke ešte 6230 z krásnianskej 36-ky) a inak samé 63XX šroty (6326, 6349, 6310...). A úžasným šrotom bol vtedy (6.3.89) aj 5062 raz na 25-ke - dym, smrad a hluk. Ikarusy... Ale k veci.
> Celkový počet B731 bol určite o dosť nižší ako 75. Len predpokladám, že zo začiatku B732 boli číslované v rade s B731 ako 63XX. Prvý originál 62XX bol asi až 6215. 6201-6203 (KEA58-..) a 6204-6208 (KEA 74,75-..) boli najskôr asi ako 6330-6337 (B731 6329 mal SPZ KEA 57-52 a 6338 KEA 74-55). A 6209-6214 (KEA 70-..) boli najpv asi ako 6355-6357, 6359, 6362 a 6363 (B731 6354, 6358, 6360, 6361 a 6364 mali SPZ tiež v rade KEA 70-..).
Takže 6330-6337, 6355-6357, 6359, 6362 a 6363 boli asi len pôvodné čísla B732, ktoré neskôr boli prečislované na 6201-6214. Všetko môže byť aj inak. Ak tieto B731 boli vo veľkom predané, alebo hromadne do roku 87 zrušené, To je ale dosť nepravdepodobné.
Inak 6338-6345 (KEA 74-..) mali vyššie ŠPZ ako 6346-6364 (KEA 69,70-..). Ale aj Ikarusy 4047 (KEA 74-69) a 4048 (KEA 69-55). Žeby sa najskôr prideľovali vyššie ŠPZ?
>6355, 6356 a 6357 predsa existovali aj ako B731, ale až od roku 1991. Neboli to nové busy, len nejaké GO od iných dopravcov, prípadne skladačky.
>6365-6374 začali jazdiť asi od 12/1988 a vtedy niekedy boli asi aj vyrobené.
>6375 je pre mňa prekvapením, ale v 91. som bol dosť mimo. Asi to má dačo spoločné s 6355-6357. Dokedy 6375 jazdil? Existuje aj foto?
>6275-6283 začali postupne jazdiť až od februára 1990. 6284 už asi od 9/89. Aj séria 6291-6415 sa rozbiehala pomalšie, nie len v lete a na jeseň 92 ale aj až v roku 1993 (6291, 6294, 6297, 6299, 6401 a 6410). Busy boli dodané a len odstavené, prečo neviem.
>Ikarusy 4301-4306 začali jazdiť až v máji 97 (7.5.1997?) spoločne s 4307-4311.
>3101-3105 boli pôvodne číslované ako 6701-6705. A 3001-3005 ako 6601-6605.
> Viete kedy dojazdil 6313?
Vladimír
Ale potom by ma zaujímala kapacita kĺbových autobusov, ak SU15 má mať 205 osôb.
Vo všeobecnosti však DPMK pre vyjadrenie kapacity vozidla používa koeficient:
1 - pre sólo vozidlá štandardnej dĺžky 12 m
1,5 - pre kĺbové vozidlá dĺžky 18 m
1,3 - pre vozidlá dĺžky 15 m