Reply on: Maťo #1636:
Ďakujeme za zaujímavý príspevok, možno by sme čo-to po Tvojom dovolení mohli v katológu vozidiel použiť.Síce neviem kde, ale mám dojem, že som naozaj niekde čítal, že Karosy B732 poli spočiatku číslované v rade 63xx. Až neskôr bol pre ne utvorený rad 62xx, do ktorého sa už existujúce B732 dodadočne prečíslovali. Uvoľnené miesta v 63xx tak zostali neobsadené.
O pôvodnom číslovaní kĺbových Karos a o tom, že Ikarusy 435 začali jazdiť naraz tiež viem, takže to potvrdzujem.
Vladimír
Ale potom by ma zaujímala kapacita kĺbových autobusov, ak SU15 má mať 205 osôb.
Vo všeobecnosti však DPMK pre vyjadrenie kapacity vozidla používa koeficient:
1 - pre sólo vozidlá štandardnej dĺžky 12 m
1,5 - pre kĺbové vozidlá dĺžky 18 m
1,3 - pre vozidlá dĺžky 15 m