No pokud si nechali tohle , tak by nebyl problem vyrabet i klasicky kachny. vzdyt dalsi typ co si nechali jsou T6B5. Takze si myslim ze pokud by byl zajem , tak by klidne vyrobili i KT8. Hlavne by se muselo vyberovy napsat na tak aby slo o typ pribuzny nebo odvozeny. Navic kdyby slo o vic vozu, ze by nevahal. To je jedno . Stejne zadnej podnik dneska asi nenecha vyrobit 20-30 KT8. I kdyz by se hodily
No to nikdo nevi. On si Siemens nechal pro svoji vyrobu nektery typy a mezi nima RT8D5M .Takze si myslim ze by pri poctu 10-20 vozu klidne nechal vyrobit i KT8D5N. Licence na to ma .
Co se tyce reko KT8 tak spravne by opravdu melo byt KT8B5.... ale to by znamenalo preskoleni vsech ridicu na novy typ. A to znamena 40 hodin skoleni a vycviku. Ted staci jenom tusim skoleni o zmene a to je jenom myslim 15 hodin, kvuli tomu ze ta kachna ma rucni radic. TO znaceni je v podstate jenom zbytek CKD. Jinak si tam klidne mohli nechat puvodni nazev a jenom nechat do technickyho prukazu vozidla nechat udelat zapis o zmene .
Podľa môjho názoru úplne postačuje označenie KT8D5RN. Už nikdy nebude možnosť kúpiť originál KT8D5N a nepredpokladá sa reko na jednosmerné vozidlo.
Á propos, tá ostravská KT8D5RN1 by sa mala oficiálne menovať KT8B5RN (B=jednosmerné), lenže to by vo vzťahu k drážnemu úradu údajne išlo o úplne nový typ, ktorý by sa musel nanovo homologizovať, preto sa vymysleli označenia ako RN1 a RN2, so zachovaním písmena "D".
Dnes som cestoval na linke č. 20 v jednom z tých nových autobusov (myslím 5242 alebo tak nejako). Sú pekné, dobre šliapu do kopca.
Ale!
Na zadné sedadlá (3 vedľa seba) sa nevojde dospelý človek. Nie som veľmi vysoký, asi 180 cm, ale nohy mi tam nevošli! Je problém priskrutkovat sedadlá, ktoré sú pred nimi, o 5 cm dopredu?
Dúfam, že toto fórum je správne miesto pre moju otázku.
Ne spravne je KT8D5 RN2 . Ostravsky maji KT8D5 RN1. Oznacovat to KT8D5N R1/2 nejde protoze se nejedna o typ KT8D5N . Jinak to oznaceni znamena Rekonstruovana nizkopodlazni 1-jednosmerna 2 obousmerna . Nic vic , nic min
Keď si tu tak niektorí potrpia na detaily, nemali by byť KT-čka správne označované ako KT8D5N.R2? A nie KT8D5RN2. Pokiaľ sa nemýlim tak R1 by mala byť ostravské jednosmerné.
No, videl som včera ešte po jedenástej pobehovať okolo 517-ky nervóznych Krnovákov v košeliach a kravatách. Ale zdá sa, že už viac urobiť nemohli, leda ešte aureoly.. Ale predsa ešte niečo urobili aj pre mňa, keďže sa nedajú dvihnúť oba zberače naraz, vyskratovaním určitého obvodu zodvihli oba zberače a na rýchlodráhe mi urobili fotografiu! :o)
Áááá.... vzácna chvíľa! Niekto z magistrátu sa vezie električkou. Ale tých bych som radšej, ak už musia na Jazero, posadil do štandardnej sólo L3 v čase špičky, nech vidia lepšie v čom sa vozia ich voliči.
A OC Optima-vstup je "OC Optima - Malá veža"? :o)
No keď si inak všimneš, tak tie "komíny" okrúhleho pôdorysu pri vstupoch do OC mali plniť funkciu vyhliadkových veží, ale z akéhosi dôvodu ešte neboli sprístupnené. Tá, na konečnej je skuktočne "veľká", teda aspoň vyššia ako tá pri vstupe, kvôli terénu, ktorý smerom ku konečnej zastávke pozvoľna klesá. Od vstupu na konečnej zastávke sa musíte dostať do priestorov OC dlhými eskalátormi.
Zaujal ma Optimácky CP. Konečnú zastávku majú označenú ako "OC Optima - Veľká veža". To ako na to prišli? To si len tak menia názvy zastávok? Lebo SOU dopravné prekrstili na Moldavskú a podľa CP dokonca vraj smerom k Optime zastavujú aj pri Baumaxe! Zaujímavé....
Ale všera ma potešilo, že L15 hlásila zastávky a prvý raz som počul hlásiť
Juh - OC Optima, vstup a
Juh - OC Optima, konečná.
Este k tym solo 38 a navrhu, ktory spominas. Ked cakam na SOU Dopravnom na spoj 9.30, predosly isiel o 8.30, a pride plna 6408, tak Ta to moze tak akurat n....t. Tie sola po novom pre mna za mna nech su, ale nemoze byt 60 minutovy interval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ayreon