Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
All:
Dúfam, že tu viacerí napíšete o vaších skúsenostiach s nadbehnutiami voči cestovnému poriadku. Čím viac toho bude, tým lepšie. Potom to vytlačím a čierne na bielom odnesiem na Odbor dopravnej služby, ktorý má, myslím, normovanie liniek na starosti. Vyjadrenie by som tu, samozrejme, tlmočil.
A este nieco. Aspon, ze niekto rozmysla a KT8D5 RN2 daju na 7-ku 😉
A tych papalasov by som veru hned poslal do 3-ky v case spicky, ked tam su sola... Chcel som napisat, ze by som ich tam posadil, ale uvedomil som si, ze by tam nemali miesto ani na státie...
Tak konecne som zastihol SU 12 na 13-ke. A to dokonca 2x. Motor to ma teda vynikajuci a ma omnoho prijemnejsi zvuk ako Irisbus. Aj ked asi az tak netaha... 😉 Mrzi ma vsak, ze nehlasil zastavky. Ti vodici to uplne ignoruju... Isiel som aj 5241, ktorej vodic si to pomylil s osobnym vytuningovanym autom (konecne normalna jazda s B952 ;-)), a tam nielenze nehlasil zastavky, ale dokonca mal aj pasmo 0! Keby sa tam vtedy objavili revizorky, mali by cestujuci zabavu, lebo by som sa s nimi zacal hadat...
A, mimochodom, ten Solaris U12 prisiel na OC Vazec (z mesta) o 2 min. skor. Ale to mi nevadilo. Som proti chodeniu spojov skor, ale nech sa konecne znormalizuju tie intervaly, ci ako to pomenovat. Taka 36 sa musi uplne vliect a aj tak pride skor. To iste 13-ka. Cez vikendy ide pomaly, ale chodi celkom nacas, ale v poobednajsich spickach castokrat ide tak, ze pride na konecnu na Bani 2 min. po tom, co tam ma odchod s5.
Uf, to bol asi moj najdlhsi prispevok tu... 🙂
Reakcia na: Sarko #1328:
Nepovoleny naskok je zalezitost, ktora aj mne dlhodobo pije krv. Logicky tento naskok vznika na dlhych linkach a to na zastavkach najvzdialenejsich od vychodzej. Ked si chcem byt isty, ze na zastavke Plynarne stihnem 6 alebo R1 smer stanica, musim tu stat najmenej 5 minut skor. Komunisticke casy uz pominuli, nebolo by rozumne linky znova prenormovat?
Reakcia na: Diggi #1312:
Kedy tam bol. Lebo ja som si takmer istý, že som ho v utorok 9.12.2003 videl na vnútrozávodnej doprave U. S. Steel. Alebo som sa zmýlil?
Reakcia na: BM #1329:

Náskok je hovorový výraz a oficiálny výraz je nadbehnutie voči CP. '-)
Co sa tyka nadbiehania ci predcasneho odchodu zo zastavky, pravidlene sa mi stava, ze nestihnem stvorku, lebo ide niekedy aj 3 minuty skor...Niekedy ide skor aj sedmicka. Vtedy sa zlostim, podobne, ako Sarko dnes.
SARKO: Nevedel som, ze robis aj v nedelu...:-(
Reakcia na: Sarko #1328:
Sarko chcel si povedat naskok. Z velkej casti vodic nemoze za meskanie. Casove vzdialenosti na linkach su spravene na vela usekoch nanic a podla monitorovanej situacie z rokou komunistickych. Co sa tyka naskokov tak je v DP dovoleny maximalne 2 minutovy naskok. I ked som tak isto zasadne proti tomu. Moze byt ze vodic ma zle nastavene hodinky, to iste aj BUSE je rozladene , v jednom voze idu tak v druhom tak. Neraz som ostal prekvapeny ked som prestupil do autobusu a ten mal o 1 zle iduci cas.
Tak a dnes už definitívne pretiekol môj pohár trpezlivosti. Presne o 8:40 som vystúpil na ostrovček zastávky SOU dopravné a vodič L6 na #387 už veselo vyštartoval zo zastávky Plynárne, pričom len zo zastávky SOU dopravné mal mať odchod o 8:42. Takže som zodvihol telefón a zavolal smenovému výpravcovi na tel.č. 055/6407461 a požiadal ho, aby aspoň upozornil vodiča o vysokom nadbehnutí CP. Nebyť meškajúcej L25, do práce zmeškám. To už aby sa človek vyberal do práce s hodinovým predstihom a pol hodiny kysol na začatie zmeny len kvôli nejakému blbcovi. Tak tomu je koniec! Každé, viac ako minútové meškanie a bez milosti volám výpravcovi.
Reakcia na: milan-cestujúci #1314:
Konstrukcne to ide ale musi tam byt zasah do konstrukcie zavesu sedadla. Skusim vasu pripomienku preposlat na konstrukterov s Karosy z ktorymi som v kontakte. Dam potom vediet na fore.
Reakcia na: Vladimír #1308:
si moj clovek
Takže sa môžeme tešiť, podľa predbežných informácií začnú premávať KT8D5RN #517 a 521 spoločne na budúci týždeň. Jedno bude vždy na garantovanom NP spoji a druhé podľa zadelenia vodiča, avšak s tým, ak vypadne vozidlo na garantovanom spoji, druhé vozidlo sa okamžite presunie na tento garantovaný spoj a toto naopak nahrádza bežná dispozičná záloha. S vysokou pravdepodobnosťou pôjde o spoje na linke č. 7.
Reakcia na: Esicko #1323:
No ved aj ja som to tu niekolkokrat pisal... Takze z tohoto hladiska to hodnotim kladne.
Reakcia na: Nodes #1321:
V novom GVD ktory zacina o par hodin 840 mala jazdit na vl. 1821 zo Zv prichod do Ke o 21.35, dalej vl. 1905 do He (v Ne az Stvr) odch. 22.43, prich. na druhy den (len pracovny) z He ako vl. 1906 o 5.24 a hned do Zv ako vl. 1820 o 5.55. Mala... Ja osobne, ako tu uz bolo napisane, sa stotoznujem s nazorom, ze tieto jednotky sa nehodia na medziregionalnu prepravu.
No sláva, síce som sa s potkanom ešte neviezol, ale mi ani nechýba. Také nepekné hlodavce nemám rád. 🙂
Reakcia na: Esicko #1320:
Cize nic take, ze poobede ako Zr. najprv Zv - KE a potom vecer ako iny Zr. KE - HE? A rano v opacnom smere nebude?
Prepacte, ze ja zase o svojom, ale, kto si nafotil 840 (Potkan), dobre urobil, lebo "zatial" do Kosic jazdit nebudu a mozno vobec. Je ich malo a zda sa, ze sa aj niekto zobudil a zistil, ze je to cele ...
Reakcia na: PvvS #1318:

Tak to máš pravdu. Prekvapením je už podľa mňa aj zákazka 7ks KT8D5N pre Brno.
Reakcia na: Sarko #1317:
No pokud si nechali tohle , tak by nebyl problem vyrabet i klasicky kachny. vzdyt dalsi typ co si nechali jsou T6B5. Takze si myslim ze pokud by byl zajem , tak by klidne vyrobili i KT8. Hlavne by se muselo vyberovy napsat na tak aby slo o typ pribuzny nebo odvozeny. Navic kdyby slo o vic vozu, ze by nevahal. To je jedno . Stejne zadnej podnik dneska asi nenecha vyrobit 20-30 KT8. I kdyz by se hodily
Reakcia na: PvvS #1316:

Si si istý? Lebo manilské RT8 sú konštrukčne predsa len o dosť odlišné a s KT8 majú málo podobného.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.