Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.
Áno, DPMK oddávna robí vnútropodnikovú dopravu pre U. S. Steel. Či má z toho zisk, a ak, tak aký, neviem. Fotky EkoSorky sú však z L21, ktorá je verejná, ale areál U. S. Steel iba obchádza. Nejde teda o vnútropodnikovú dopravu U. S. Steel, i keď slúži zamestnancom tejto firmy.
Pri jednej fotke SORu je takýto text: "Ako je vidieť, DPMK preveril Sorku aj v U.S. Steele (na zástavke PHV U.S. Steel)." Znamená to, že DPMk robí výkony aj v areáli železiarní a že má z toho zisk?
To by aj DPB mohol robiť pre Slovnaft, hm... veď oni majú nejakých 5 či 6 liniek Veď stačí, že kvapká.
Modrobiele ST-18 bolo testovane v Budapesti... Neviem, ci sa jedna prave o ten kus, a kam cestoval cez Makov (zeby Budapest-Ostrava?) ale kazdopadne asi isiel z Madarska.
Vladimír:
Asi pred 2 mesiacmi som na hraničnom prechode Makov videl Solaris MAN Trollino18 v modro-bilej farebnej kombinácii ako pre Rigu. Neviem odkiaľ smerovalo a kam, každopádne sa ale zrejme ešte vyrába. Aj keď ani to byť pravda nemusí...
A čo keď vodič čaká na výpeku 20 minút na odchod. Tomu moc vetranie nepomôže. U nás tiež moc tie klímy nefungujú, ke´d prídu horúčavy tak sa sprevádzkujú, ale navine sú aj vodiči, bo čato je vidieť otvorené okna a pustená klíma
Dám ti ešte príklad z BA diskusie keď niekto upozorňuje na chybu a to http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea a príspevok #22809 . Predsa mýliť sa je ľudské a nevidím v tom nejaký problém, že ľudia sa dozvedia o nejakej, ale ako chceš.
No ja by som povedal, že Trollina 18-tky momentálne nie sú k dispozícii. Tie, ktoré jazdia v Rige sa vyrobili v Poľsku, no pokiaľ viem, v Poľsku sa už výroba trolejbusov Solaris skončila a objednávať sa bude len u DPO. A ten už predstavil Trollino 12 aj 15, ale kĺbovú verziu zatiaľ nie. Pravdepodobne sa na tom pracuje, ale zatiaľ Trollino 18 z produkcie DPO nevzišlo. Preto zrejme tento typ trolejbusu zatiaľ ani nie je možné objednať.
Ak sa mýlim, opravte ma.
Co sa tyka klima & solaris. Moyem povedat, ze vodicom klimu vobec netreba (tvrdia, ze vetracie okienko je lepsie ako klima). DPMK zobralo iba Ik 435.18 s klimou a ta tiez nefunguje pretoze DPMK nie jeochotne vrazat do naplni.
1. Karosy B952 namaju klimu ale zvlhcovace vzduchu.
2. Napisal som to ja ten mail a mozem povedat len jedno, nenarazam na tvoje terajsie prispevky ale kusok dozadu ktore ma stvu a vrie mi z nich krv. Mail som ti pisal i najmä kvoli tomu, ze chyby na webe mas napisat na e-mail a nie na toto forum( Sarko, Diggi, Vladimir, 1018, Esicko, Ikarus, d3k0.... a iny) mi vzdy totiz zavolaju alebo poslu e-mail a nevypisuju to na forum ako ty. Raz som napisal na forum prispevok o tom, ze chyby nepiste na forum ale na e-mail a to len kvoli tebe aby si pochopil, ze link na e-mail nie je len pre paradu.
No nestačia. Ale stačia na väčšine linkách ale na niektorých by ich dávať nemuseli naopak na niektoré áno. Tých Ik4x5 bolo naraz 100 predtým ešte nejaké a potom tie tri NP takže dohromady 143 Ik435. Budúci rok by malo prísť niečo za 680mil. Teda busy. Okrem iného aj Tbusy by mali dojsť a ževraj nie 21Tr ale Trollin.
No jeden z vás tak urobil v maili a tak som chcel vedieť či aj vy to tak citíte aby som mohol pouvažovať nad svojim vyjadrovaním sa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.