Reply on: Isidor #1235:
Ak si bol v Prešove, prečo si sa neozval, há? Mohol som Ti podať odborný výklad Karos B961 (vrátane "E" verzie) je dovedna 7 ks. Vzhľadom na to, že všetky sú vypravené na celodenných službách a všetky celodenné klbáky majú trasu cez centrum, stretnúť ich ozaj nie je vzácnosťou. Okrem toho máme 8 ks Karos B941 (E), ale to sú už 2-6 ročné busy, takže jazdia len špičky (po košicky --> "trhané")
Re #1236 Dopravák: Pokiaľ viem, v KE je 24h CL neprenosný. To nezvládli naprogramovať v automate väčší formát lístka, aby sa tam dalo vypísať meno? Automat vydáva prenosné 24h CL? Hmmm...
Sarko
Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.