No DPMK má teraz lepší vozidlový park ako DPB. To je však dané rôzne. Aj u nás mesto donedávna sralo na MHD, nové vedenie už nie a bud nové mašiny, avšak DPB nemá odpisy, bo bol niekto múdry na magistráte a tak nevedia získať peniaze z odpisov. Preto aj ten vozidlový park.
Takisto kapitálové dotácie sú v prepočte menšie pre BA ako pre KE avšak prevádzkové sú neporovnateľné väčšie vďaka tomu, že sme univerzitné mesto. Bohužial.
Avšak jednoznačne KE sú na tom lepšie.
Takisto kapitálové dotácie sú v prepočte menšie pre BA ako pre KE avšak prevádzkové sú neporovnateľné väčšie vďaka tomu, že sme univerzitné mesto. Bohužial.
Avšak jednoznačne KE sú na tom lepšie.
Vladimír
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)
Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie