Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ESICKO: Ci by sme museli deratizovat kolaje, to neviem. Ale 840ka ide celkom prijemne. A ked su zatvorene dvere do hnacieho clanku, tak aj celkom ticho.
Papyr, je pravda, ze som argumentoval porovnanim poctu spojov do Presova s Roznavou. Mozno to vyznelo, ze som na Vladimira trochu vyskocil, zial, nebol to moj zamer a samozrejme pocinanie ZSSK nijako neobhajujem a plne suhlasim aj s Tvojimi nazormi!
Tak pani zverejnil som svoj navrh linkoveho vedenia a najdete ho v odkaze články alebo tu
Reakcia na: Esicko #1180:
a ha zabudol som na 162 a 163. Prepac.
Reakcia na: BM #1178:
Vacsina vozidiel radu 163 su kosicke, vsetky 162 su zilinske. Neviem presne, kolko 163-ok maju ZSSK, ale niekolko desiatok ich bude. Takze, ako to, ze na vychode nemame pershingy? Ako tu uz spravne niekto poznamenal, aj ostravske a prerovske nam tu jazdia 🙂
Reakcia na: Esicko #1176:
Co je mna do dakajeho obyvatela Roznavy? Preco mi tu argumentujes tym, ze niekde to je aj horsie? To nie je argument. Tu ide o to, ze ked zeleznica neporobi prijatelne spoje pre svojich cestujucich, tak ich strati v prospech autobusov. Vid Polsko - vyuzivane vlaky zrusit, nechat niekolko parov v nemoznych casovych polohach, po case zrusit i tie s poukazom na nevytazenost a trat zavriet. Ze su spicky ZSSK pohodlne zabyvane v casoch socializmu, ked sa zakaznik doprosoval, to chapem, ale ze uz aj ludia na tomto fore? 😞
Reakcia na: Vladimir #1177:
Novy GVD nieco malo z tychto Tebou popisovanych anomalii odstranuje.
All: davam do pozornosti http://www.spz.logout.cz/zabezpec/dpo_kriva.html
Podla vedomosti z mojej takmer 15 rocnej praxe, su hnacie vozidla radov 162, 163 (zelene) prezyvane Pershing, tie mame v depach Kosice a Zilina. Gorila je prezyvka pre najrychlejsie rusne ZSSK a to su 350 (modre), po starom ES499.0 a tie, ako aj vsetky dvojsystemove rusne radov 362, 363 su dislokovane v Bratislave. Naviac Gorily sem chodia dost malo, lebo vacsinou jazdia z Blavy na trate CD, tam si zajazdia aj 140 km/h, maximum maju 160 km/h. CD zatial adekvatne rusne nemaju, tak reciprocne ceske rusne jazdia na vyrovnanie tychto vykonov na Slovensku najma rusne z depa Ostrava vidno aj u nas v Kosiciach.
Reakcia na: Esicko #1173:
A este. Do Banoviec nad Ondavou chodi Bratislavska gorila
Reakcia na: Esicko #1173:
A aky Pershing mu chces v zapriahnut? Ved na vychode Pershingi nemame. persihing maju len Blavaci.
Reakcia na: Esicko #1176:
Pocet spojov do Presova sa mi pravdaze maly zda. ZSSK tym poriadne straca na konkurencieschopnosti k SAD-kam. A ked uz musi byt len tolko spojov, tak nech su aspon rovnomerne rozvrhnute, a nie ako doteraz (...14.55, 16.05, 16.25, 18.02...). Ale to uz z velkej casti riesi novy GVD, takze v tomto ohlade som vcelku spokojny.
Ale v mojom navrhu mi slo skor o spojenie PO - HE ako o dalsie spoje na Presov.
Reakcia na: Vladimír #1174:
Zda sa Ti pocet spojov do Presova malo? Co by si povedal ako obyvatel Roznavy, odchod 6.06 a dalsi 12.40 aj to len v X, v 6,7 az 14.48. Naviac Zr spoje boli nahradene Os, napr. 1910 nahr. 8710 atd. Potkany by mohli robit okruh Ke-Po-He-Tv-Ke, ale to by museli byt dislokovane tu a nie vo Zvolene.
Práve mi pod oknom vyťahovala Liazka DPMK ev.č.9055 zapadnutú Liazku súkromnej spoločnosti. Na vodiča 9055 sa hnevám, pretože vošiel do živého plotu a polámal ho.
Reakcia na: Esicko #1173:
O tej spotrebe som to započul aj ja. V prípade, ak by to bolo pravda, nepohneval by som sa, ak by sa obnovili Zr vlaky na trati KE - PO - HE a myslím, že viacerí by to ocenili.
Esteze je ich len 6, za chvilu by sme slovenske kolaje museli deratizovat 🙂 Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
Reakcia na: Vladimír #1171:

Ty brďo, akosi sa nám tie Potkany rozliezli po republike. Len aby sme ich za chvíľu nezačali nenávidieť. 🙂
Ale keď už, tak z KE do PO by mohli jazdiť zmutované (rozumej na 3kV, namiesto 1,5 kV a 1435 mm namiesto 1000 mm) elektrické jednotky 425. 🙂 Aj keď Tetra-Paky sú škaredšie, ale elektrika je elektrika. 😃
K horúcej téme ešte niečo. Hádam sa kol. Shadow nenahnevá, že si dovolím sem pichnúť info, ktoré zverejnil v prešovskom diskusnom fóre na MD.sk.

Takže 840-tky na na nevšednej trati vyskytli kvôli zácviku strojvodcov z KE, ktorí s nimi budú jazdiť do HE.
Zácvik prebieha AJ ZAJTRA, takže dávam do pozornosti vlaky:
8708 KE 09:45 - PO 10:28
8766 PO 11:24 - Lipany 12:09
8769 Lipany 12:35 - KE 14:11
Keď sa už bavíte o 840, tak včera som ich nafotil pred odchodom Zr 1822 v Košiciach.
Trochu odbočím, na http://www.citybus.cz/praha/barrandov/index.htm nájdete vývoj barrandovského systému MHD, vrátane fotiek z otvorenia trate.
Zial, oddnes cerpam dovolenku, tak vam na temu, co robil potkan v Presove, nepoviem nic. Ale ked uz sme v Presove, v tychto dnoch sa tu uvadza do prevadzky dispecerske pracovisko, z ktoreho su dialkovo riadene stanice V. Saris, Sabinov, Lipany a Puste Pole, teda vyhybky a navestidla a vsetko co k tomu patri!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.