Reakcia na: Esicko #937:
V KE funguju vyhybky na cievku, ktora sa prejazdom zberaca cez kontakt pod prudom (naslapnutie na jazdu) nabudi a vyhybka sa prehodi. Po prejazde zberacov sa jazyk vyhybky vrati do povodnej polohy. Pri prejazde bez prudu vodic nerobi nic, vyhybkou len plynule prejde. Su vsak rozne systemy na prehadzovanie trolejovych vyhybiek (dokonca i trolejovych krizeni).
Vladimír
Ja by som možno aj prijal zastavovanie na Pereši (ale LEN na Pereši), pokiaľ by však CP nebol totžný s L25.
A čo sa týka L22, 23 a 25, viaceré zastávky by som dal na znamenie.
A mimochodom, zastávky na znamenie... Ja by som ich v Košiciach veľmi uvítal. Nejde len o zvyk z Prešove, kde je pomer na znamenie/stála hádam zo všetkých miest najviac v prospech tých prvých. Som presvedčený, že aj košická MHD zastávky na znamenie potrebuje, resp., že sa na mnohých zastávkach zastavuje väčšinou zbytočne.