Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #3746:
Tym som nechcel povedat, ze mnou zamyslany autobus by mal mat hned vodikovy pohon. Ale trebars tie baterky. Vcelku by sa mozno aj na Hlavnu hodil.
Reakcia na: KVKV #3745:
Asi preto.... Inak, vcelku by som si vedel predstavit isty autobus. Malo to dizajn historickej elektricky, bolo to nizkopodlazne, s alternat. pohonm, tusimze vodik.
Reakcia na: Nodes #3744:

Á už je to tu !
Prečo by trolejbus s alternatívnym pohonom nebol reálny ?
Jedine preto, že keď sa raz nechce tak sa nechce. Zaujímal by ma názor kompetentných z dp.
Moj nazor na Hlavnu: Elektricka nerealna. Trolejbus ci baterkobus detto.
Reakcia na: Sarko #3739:

Trolejbus /bezdrótový/ by mohol postupne otvoriť cestu v myslení ludí a doviesť ich k myšlienke na návrat električky...
Reakcia na: Papyr #3738:

30min je naschvál tak trochu "odradzujúci" interval, aby z hlavnej nevznikla dopravná tepna . Linka by mala končiť v blízkosti niektorého konca Hlavnej aby bola využívaná len skupinou cestujúcich na Hlavnú a nevozila tam ludí, ktorí cestujú inam.
Električkovú trať by bolo treba postaviť znovu, musel by zmiznúť ten nezmyselný jarok, v oblasti dómu mierne odkloniť trať a použiť špeciálne podložie (pamiatkári) , chýba zpatný vodič...atď . Nereálne, možno tak odhadujem za 15-20rokov. Až nastúpi iné myslenie,a nová generácia si vybuduje rešpekt.
Reakcia na: Sarko #3739:
No ved na tuto temu sme sa uz kedysi bavili. ?
Reakcia na: Furčan #3715:

He, he, takže v Ostrave, no dobre som sa pobavil. 🙂 Ale vidím, že odpovedať už nemusím, tak sa idem pokochať na fotkách, keď tu už mám poruke toľko odkazov, hlavne na 10 Tr. 🙂
Reakcia na: KVKV #3736:

Ach Bože, len to nie... Na Hlavnú rozdodne patrí výlučne električka. 72 rokov tadiaľ jazdila a nevidím dôvod, prečo by nemohla aj naďalej. Akurát by to chcelo postaviť nejaké historizujúce trakčné vedenie.
Reakcia na: Furčan #3733:
Asi ju tam daju. Aspon teda dufajme. Ale DAJU a DALI je rozdiel 🙂

Re #3730 KVKV: Tak to som nevedel, ze v tom maju prsty Skodovaci 🙂 ale kazdopadne viem, preco maju radsej 9Tr - lebo si ju aj sami vedia opravovat, a to donekonecna 🙂

Re #3736 KVKV: No ak na Hlavnu zavediete trolejbus s intervalom 30 minut (uz ani neuvazujem o takej zhovadilosti, ako 40 minut), tak vam kapacita 24Tr postaci prve dva dni, potom ho nenavratne poskodia zvnutra navaly cestujucich. Na Hlavnu ma ist nizkopodlazna tramvaj v intervale desat minut.
Jeden môj kamarat sa dneska pital šofera z 3507 na akej linke je 3527 a šofer ho vysmial že mame iba 26 solačov+5101.
?
Reakcia na: Papyr #3727:

V dohladnej dobe sa chystá určitý mediálny tlak na obnovu mhd na Hlavnej. (aspoň v obmedzenej forme).Pre určité kategórie občanov sa stáva centrum nedostupné. Pre invalidov a starých ludí je to pešo ďaleko. Akékolvek aktivity,petičné akcie, iniciovanie médií atď je vítané.
Návrat električky by bol ideálny ,ale nereálny.
A práve 24Tr/bat. je tým pravým, čo by riešilo situáciu. Nákup dvoch troch vozov (dva v prevádzke +záložný) ,nasadenie na "L73" v upravenej alebo skrátenej trase 71 . Nič iné netreba upravovať, vyrábať, snáď len označiť zastávky. Interval by postačoval 30-40min.
Pochopitelne pokial by existoval "trolino 18" v tejto verzii bolo by to lepšie. Ale 24Tr už jazdí!
Reakcia na: Furčan #3733:

Tie yumzy to nie je licencia ale kooperácia, overené, osobne som hovoril zo zúčastnenými luďmi. Proste sme rusákov učili robiť trolejbusy.
Reakcia na: Valec #3728:

Vďaka za obrázky, doteraz som si fakt myslel,že 12Tr sa regulerne vyrábali, snáď to tak aj je niekde uvedené.
Tie spojené deviatky vyzerajú skvele. O pokuse spojiť štrnástky som tiež nič nevedel.
Reakcia na: Papyr #3719:
O tom ze licenciu na vyrobu 14tr. daju dakde do Ruska som cital v nejakom casopise o doprave.S tym ze ked skonci produkcia v skodovke tak sa pokracuje v Rusku a hlavne vyroba har.dielov.
?
Reakcia na: PvvS #3717:
Takze tie fotky su fotomontaze? Tak diky.
Reakcia na: KVKV #3723:
Na 16tr.som vydel navrh ale nemam ho stiahnuty a neviem ani stranku na ktorej bol.
Reakcia na: Papyr #3725:

Áno tieto, skutočne ešte v 90tych rokoch existoval spoločný podnik, angažovalo sa aj čkd, táto modifikácia má už viac odlišností ,ale ja v tom furt vidím naše 14a15Tr. myslim že práve v syst.Jalta-Simferopol dojazdili prvé prototypy .
Ináč práve tam jazdí ešte vela 9Tr a podla posledných informácií, sú perspektívne a oblúbené, aj po 30-tich rokoch idú do go, menej oblúbené a rušené sú 14Tr.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.