TrHTRe #3720 Papyr:
Kedyže sa mala testovať 15Tr v Mariánkach ???
Tam jazdili a dojazdili prvé dva prototypy 14Tr, ktoré sa potom nevyrábali, z Ostrova nasledovali velké série 9TrH ,9TrHT, až potom sa zahájila výroba 14Tr, tretí a štvrtý prototyp tiež v Mariánkach. Tie prvé dva už boli vtedy dávno zošrotované.
Kedyže sa mala testovať 15Tr v Mariánkach ???
Tam jazdili a dojazdili prvé dva prototypy 14Tr, ktoré sa potom nevyrábali, z Ostrova nasledovali velké série 9TrH ,9TrHT, až potom sa zahájila výroba 14Tr, tretí a štvrtý prototyp tiež v Mariánkach. Tie prvé dva už boli vtedy dávno zošrotované.
KVKV
Pred vojnou
1,2-Praha
3-Plzeň (aj po vojne pre Plzeň)
4,5-nevyrábané ,5 mal byť krátky typ pre malé mestá (Prostějov, Olomouc)
Po vojne
6-Brno
7-Brno,Plzeň
8,9-jasné
10-nevyr.,viď predošlé príspevky
v tej dobe sa plánovala aj výroba nákladného auta napáj. z troleja "Škoda Trambus 706"
11Tr nebol, namiesto toho vyrobený malý počet T11, kar.ŠM11
12-vzhladovo ako 9Tr ,"SCEPKA" -výhradne pre Sov.zvaz -uzposobený pre prevádzku spriahnutím vozov do dvojičiek
//nevie niekto kde by som našiel podrobné fotky ?Jazdia ešte niekde? zaujíma ma hlavne detail spriahnutia vozov.//
13-mal byť vzhladovo moderne a esteticky riešený , s laminátovými čelami , karosériu navrhoval architekt. El výzbroj podobná ako v 14Tr.
14-v hrubých rysoch zjednodušene pripomína 13Tr.
15-jasné
16,18,19,20-neboli, a neviem či existovali návrhy
17Tr-ostravská špecialitka včetne značenia, povodne do skrine Karosa sa mali vyrábať abusy a tbusy. Jeden kus ako funkčný vzorok s výzbrojou ČKD, pozdejšie snáď všetky skrine odkúpila ostrava a dala do nich výzbroj 14Tr. Donedávna bolo vidieť v Prahe ešte jazdiť prototyp autobusu. Neviem čo s nim je.
21,22 a modifikácie -jasné,
23 ?? neviem
24Tr -prototyp jazdí v Plzni -skúšky s cestujúcimi, karos. NP IRISBUS, náhradný bateriový pohon