Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nodes #3577:

Tam kde to jazdí je časť vozidiel v správe železnice (DB) časť v správe mesta (miest). Trate podla vlastníka.
Reakcia na: Vladimír #3575:

S vozidlom by to mali o niečo jednoduchšie, možno lacnejšie ,ale to chcú prerozchodovať trate alebo vystavať splietky 1000/1435 v určitých úsekoch?
Majú vobec jasno čo chcú alebo sú to len také predvolebné slohové práce.
Z Korzára:
Osud podchodov stále nejasný, ľudia ich využívajú namiesto záchodov
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=8.4.2004/46789K
DPMK bude za ochranu objektov platiť SBS, pôvodné vrátnice sa zrušia
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=8.4.2004/46800K
Reakcia na: Sarko #3583:
Pre prípad, že by to kolegu zaujímalo len doplním, že obdobne je upravený a využívaný aj prešovský trolejbus Škoda 14 Tr #70.
Reakcia na: Ostrava #3579:

Zaujímajú Ťa vozidlá vrchného vedenia alebo trakčné vozidlá?

Čo sa týka 14TrM #2002, tak to je štandardné vozidlo, na ktoré sa v zimnom období nainštaluje rozmrazovacia súprava a toto vozidlo v tomto období slúži potom iba na tieto účely. Na samotnom trolejbuse sú iba nejaké úchytky pre uvedenú súpravu a navŕtané diery pozdĺž botiek, do ktorých sa hadičkami privádza nemrznúca zmes. Vozidlo nanáša zmes ešte pred vytvorením námrazy.
Reakcia na: Peter #3581:
Práveže, to je ? vodič ...
1.
Najväčší dement spomedzi vodičov je asi na voze 5236.
Prečo? Ľudia ešte ani celkom nenastúpili a už zvonil a zatváral dvere. Ak niekto dobehol na poslednú chvíľu, mal smolu, vodič už dvere neotvoril. Na prechode nedal nikde prednosť chodcom, ale vytruboval na nich a aj skoro jedného chodca zrazil. No a keď ho jeden vočil na známej križovatke sečovská - prešovská nechcel pustiť zaradiť sa pred seba, tak ho neskôr tento vodič autobusu predbehol a schvalne vytlačil na krajnicu cesty.

2.
Este jeden dotaz k revizorom. Dnes som stretol jednu dvojicu, dvaja muži, pričom jeden z nich starší, bradatí. Pri kontrole v autobuse (L15) keď chytili 2 bez listka namiesto udelenia pokuty ich iba vyzvali, aby si išli kupiť lístok ku vodičovi.
Reakcia na: Vladimír #3576:
Vplyvný finančník a viceprezident investičnej banky je momot a tí, čo ho nechali aby sa takto vyjadroval, poprípade súdruh Bauer, ktorý ho podporil, tiež. Čo im bránilo ísť vlakom alebo lietadlom? Čo všetci vidia spásu len v tej poxxbanej diaľnici? Aby sa viac ľudí mohlo zabiť?
Chtěl bych se někoho tady zeptat, nevíte čím je v Košicích zajišťována úprava trolejového vedení ( kolika a jakými vozidly, popř. z kterých let )? A ještě jsem slyšel že vůz 2002 je nějak speciálně upraven pro zimní provoz. O co se jedná. Díky moc.
Minule som tu písal, že mi vynechal spoj L18 o 05:40 - odchod z KVP. Tak, dnes som zistil, že ten spoj šiel so sedem ( 7) minútovým náskokom ( predstihom). ?

Dnes zas 7 minút meškal ten istý spoj - jedná sa o trhanú službu - asi budem musieť zasiahnúť ? Vodiči traste sa!!!

Ďakujem DP za dodržiavanie CP!!! ?
Len som zvedavy, kto by sa o cely ten regiotram staral. Hlavne o vozidla...
Dnešný Večer je bohatý na správy o doprave:

Železničná stanica zachránená, rekonštrukciu požehnal sám generál!
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23179

Vandali ochudobnili DPMK už o státisíce korún
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23183

Spojenie Košíc s Bratislavou je európskou katastrofou
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23200

Košické letisko bude akciovkou
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23199
Reakcia na: KVKV #3574:
Na Slovensku jedine Košice... Ale paradoxne sa o regiotrame viac hovorí v Bratislave 🙂
Reakcia na: S499.1023 #3573:

V podstate by to bolo možné, to som uviedol
-nemecké vozy z konca 90.rokov boli riešené tak, že na žel.trati sa 15kV ac transformovalo a usmernilo na napatie pouličnej siete 600(750)V dc, potom može nasledovať jeden a ten istý trakčný obvod.
-sústava 3kV dc sa jednoducho transformovať nedá, musel by sa použiť striedač (to uvádzam pre prípadných laikov na dis.fóru), transf. a potom jednotný trakčný obvod. O niečo podobné bol záujem v Prahe, koncepciou ktorú popisujem sa zaoberali v ČKD. V tej dobe bol problém mimo iné priestorový, proste do vozidla električkového typu by sa to nevošlo. Dnes firmám Siemens a Cegelec sa dotoho tiež velmi nechce.
-pokial dnes niekde jestvuje vozidlo typu Regiotram na pre nás vhodné napatia, tak o tom neviem. Uvítam informáciu. Z rozvinutých zemí by mohlo mať záujem jedine Taliansko. Na Slovensku jedine Košice, takže si musíme počkať aspoň na Čechy, ak si na to niekto trúfne.
Reakcia na: KVKV #3548:
Dovolím si nesúhlasiť. Vzhľadom ktomu, že všetky súčasné vozidlá používajú koncepciu s jednosmerným medziobvodom a trojfázovým meničom pre asynchrónne motory, nie je problém doplniť sústavu 3kV.
Nuž s niektorými cestujúcimi treba mať trpezlivosť. Dnes som so záujmom pozoroval cestujúcu, ktorá mala očividný záujem kúpiť si cestovný lístok v automate Mikroelektronika. Rozpačité pohyby, neistý výraz v tvári hovorili za všetko. Po krátkej chvíli bezradnosti to vzdala a odišla k radu starých dobrých Meron. Na návod na obsluhu sa ani len pozrela. (A tu stojím na strane DPMK, pretože ten návod je napísaný skutočne zrozumiteľne).
Furčan: Vrelá vďaka,práve si ich idem pozrieť.

1018: Neber to osobne!!!!!!!(dopyt)
1018-DOPYT- Máš pravdu,tlačítka na otváranie dverí a pri nich nápis DVERE asi nikomu nenapovie,že tým sa otvárajú dvere. ? ? ? Ale tým našim cestujúcim treba nalepiť celovozovú reklamu(vrátane okien),že kde sú tlačítka a že ich treba stlačiť!!!!!!!!!!!!!!!! ? ?

KVKV-dočkám,ja mám čas,som rád,že sa niečo také pripravuje.
Reakcia na: SHORTY #3563:
Poslal som ti meilom zopar fotiek.
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.