Reakcia na: rl #2776:
Električková doprava:
Z- r.v. medzi 1890-1900, nákladný vagón nezisteného výrobcu, pred renováciou
1 (ex #M1)- r.v. 1913, výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka v renovovanom stave po roku 1952
2 (ex #M2)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení)
3 (ex #M3)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, prevedenie ako pracovné vozidlo s tlačným snehovým pluhom #3 (t.j. 3+3)
1 (ex ev.č. neznáme)- r.v. 1914, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, osobná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení, t.č. v Technickom múzeu v Brne v rekonštruovanom stave z roku 1951, v akom premávala v Miškolci)
10 (ex Praha)- r.v. 1920, výr. Ringhofferovy závody, a. s. Smíchov, osobná električka, čiastočne renovovaná do stavu z roku 1963, po odkúpení z DP Praha
21 (ex Praha)- r.v. 1908, výr. František Ringhoffer, Smíchov, osobná električka, v renovácii do pôvodného stavu
203 (typ T1)- r.v. 1957, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1967
212 (typ T2, ex Ostrava #619)- r.v. 1960, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1960
100 (typ T3SU, ex. #261/II)- r.v. 1970, výr. ČKD Praha o. p., závod Tatra Smíchov, pred renováciou, v súčasnosti ešte ako školské vozidlo
Spolu: 10 vozidiel
Autobusová doprava: žiadne historické vozidlo
Trolejbusová doprava: žiadne historické vozidlo
Isidor