Reakcia na: eMareq #2555:
Myslím si, že ak budeš súkromníkovi platiť za občasné používanie WC, nebude proti.To s tými potravinami, ktoré treba skladovať v chlade a s kávou už trocha preháňaš. Nepoznám žiadneho vodiča, ktorý by si do práce nosil niečo rýchlo podliehajúce skaze. Tak isto všetci, ktorých poznám si nosia do roboty kávu v termoske a popíjajú ju aj počas spoja. Prípadne trolejbusáci si kávu varia priamo v trolejbusoch na ohrievači - neverili by ste akú to má energiu. Prešovské personálne dejiny vraj poznajú aj vodiča, ktorý si v trolejbuse uvaril na panvici volské oko
Na expres na Podhradovú ma nepresvedčíš. Ak si mám vybrať na Podhradovej jednu linku obyčajnú v 20 min. int. + jednu linku expresnú v 20 min. int. alebo jedinú linku obyčajnú v 10 min. int., vždy si vyberiem druhú možnosť. A keď bude doprava pravidelnejšia a frekventovanejšia, aj na štandardných linkách sa nástup a výstup cestujúcich urýchli. Okrem toho, časový rozdiel na úseku Podhradová - NO bol medzi L16 a 51 len 5 minút, čo považujem za minimálny.
Mnohí cestujúci sa nechajú demagogicky nalákať na expres, ale som presvedčený, že aj keď si to sami neuvedomujú, obyčajná linka v hustejšom intervale je pre nich výhodnejšia.
Vladimír
Pozri, cena je trochu diskutabilná, pretože ako iste vieš, DPMK je výhradný dovozca autobusov Solaris do SR, takže požíva výhody určitých cenových zliav na nákup vozidiel.
Čo sa týka údržby, v Košiciach na rozdiel od Bratislavy je už čiastočne situácia ovplyvnená tým, že tu jazdí 27 Solarisov, a teda materiálno-technická základňa pre autobusy tohto typu tu už je. Ak sa nemýlim, SOR by mal mať podobné náhradné diely ako Karosa, ale určite nie zhodné. A Solaris 10-tka BUDE mať zhodné ND s ostatnými autobusmi Solaris.