Diskusné fórum › Off-Topic Fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: myslavcan #10759:
za koľko na naposledy kupoval kĺbák, stredný bus, krátky bus a baterkáč? ak to máte spísané niekde pokope...
Reakcia na: 110mat110 #10757:
No za 7 miliónov toho veľa nenahradia. Ak by sme približne počítali s cenami z predchádzajúcich súťaží, tak to vychádza asi na 10 baterkáčov a 10 klbákov...
Reakcia na: 110mat110 #10757:
Solarisy, Tedomy.
Reakcia na: afeno #10755:
Co mozeme vyradit? Citelisy? Tedomy?
Reakcia na: afeno #10755:
V kravínoch JZD Libchavy sa môžu pustiť do práce.
"Neznamená to, že mávnutím kouzelného proutku zmizí všechny autobusy s naftovými motory. Není to ani účelem, je to pouze začátek postupného vyrovnávání poměru elektrických vozidel s ostatními, mezi ty musíme však počítat i tramvaje a trolejbusy."

Na zamyslenie.
Obsah článku je v poriadku, to nadpis je chybný. V poslednom slove si treba vymeniť prvé dve písmená a zrazu všetko začne dávať zmysel...
Reakcia na: cybernetic #10749:
a prečo nenapísal o nahradení trolejbusov autobusmi? aj to je ekologické?
Pred časom som tu uviedol výšku hladiny vody, cez ktorú môže ísť KT-čko.
Toto síce nie je električka, ale vlak, no na povolenú výšku hladiny mali úrady asi iný názor: https://youtu.be/ftPBz0a9FJg?t=103
Reakcia na: monoblok #10745:
Nevychádzaj z mylného predpokladu, že nikto okrem teba nebol nikdy v Prahe alebo v Brne a neklam, hater smradľavý.
Ľudia by nepotrebovali k pošte alebo na stanicu, pokiaľ by bola trať na Hlavnej? Brno má iný tvar centra ako Košice, a stačí sa tam ísť pozrieť cez akékoľvek udalosti na Svobodaku, kde často musia saliny zvoniť a brzdiť, na pešej zóne aj tak rychlost max 20 skôr 10, aj u Andela v Prahe je pesia zóna s tram a dochádza tam dosť často k nehodám.. áno aj narazenie do tram v opitosti je nehoda, ktorá sa musí vyšetriť. V konečnom dôsledku teda nezískame nič oproti chôdzi, akurát niekoho napadne, že netreba prepojiť stanicu a NMM.
Reakcia na: KVKV #10743:
Triplexný Monoblok je proste hater, postavil sa na pozíciu "električky na Hlavnej netreba" a odmieta o tom diskutovať. Navrhujem nestrácať čas a tiež s ním nediskutovať.
monoblok by potreboval viacej cestovať, potom si urobí názor a získa prehlad. To je lepšie než rozpisovať tu mestá, inak tak u 60%miest s ed vedie trať pešou zónou v pomerne úzkej ulici.

Doporučujem navštíviť Miskolc v prvú nedelu v mesiaci, na Hlavnej až po radnicu sa konajú pravidelné burzy, blšáky. Tam si urobí predstavu o počte a hustote korzujúcich pri plne zachovanej ed prevádzke.

Miskolc a Brno SÚ SPRÁVNYMI PRÍKLADMI , DVE Z MNOHÝCH.

"...hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich..." - tak by použil električku.

Pamätám sa, ked na Hlavnej boli chodníky o niečo užšie, okrem ed tam bola pomerne frekventovaná autodoprava, letné záhradky tam boli aj vtedy. Čo si pamätám tak tie davy na chodníkoch boli ovela hustejšie než dnes.
A pokial si všímam tak električkový pás nie je dnes velmi využívaný chodcami.

Stanovisko monobloka je v podstate trucpozícia, oponovať protestovať za každú cenu.
Odporcovia obnovy ed (mhd) na Hlavnej patria do rovnakej kategórie ako odporcovia trolejbusovej dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement