No za 7 miliónov toho veľa nenahradia. Ak by sme približne počítali s cenami z predchádzajúcich súťaží, tak to vychádza asi na 10 baterkáčov a 10 klbákov...
"Neznamená to, že mávnutím kouzelného proutku zmizí všechny autobusy s naftovými motory. Není to ani účelem, je to pouze začátek postupného vyrovnávání poměru elektrických vozidel s ostatními, mezi ty musíme však počítat i tramvaje a trolejbusy."
Pred časom som tu uviedol výšku hladiny vody, cez ktorú môže ísť KT-čko.
Toto síce nie je električka, ale vlak, no na povolenú výšku hladiny mali úrady asi iný názor: https://youtu.be/ftPBz0a9FJg?t=103
Ľudia by nepotrebovali k pošte alebo na stanicu, pokiaľ by bola trať na Hlavnej? Brno má iný tvar centra ako Košice, a stačí sa tam ísť pozrieť cez akékoľvek udalosti na Svobodaku, kde často musia saliny zvoniť a brzdiť, na pešej zóne aj tak rychlost max 20 skôr 10, aj u Andela v Prahe je pesia zóna s tram a dochádza tam dosť často k nehodám.. áno aj narazenie do tram v opitosti je nehoda, ktorá sa musí vyšetriť. V konečnom dôsledku teda nezískame nič oproti chôdzi, akurát niekoho napadne, že netreba prepojiť stanicu a NMM.
Triplexný Monoblok je proste hater, postavil sa na pozíciu "električky na Hlavnej netreba" a odmieta o tom diskutovať. Navrhujem nestrácať čas a tiež s ním nediskutovať.
monoblok by potreboval viacej cestovať, potom si urobí názor a získa prehlad. To je lepšie než rozpisovať tu mestá, inak tak u 60%miest s ed vedie trať pešou zónou v pomerne úzkej ulici.
Doporučujem navštíviť Miskolc v prvú nedelu v mesiaci, na Hlavnej až po radnicu sa konajú pravidelné burzy, blšáky. Tam si urobí predstavu o počte a hustote korzujúcich pri plne zachovanej ed prevádzke.
Miskolc a Brno SÚ SPRÁVNYMI PRÍKLADMI , DVE Z MNOHÝCH.
"...hlavne ked clovek niekde potrebuje byt rychlo a obist prechadzajucich..." - tak by použil električku.
Pamätám sa, ked na Hlavnej boli chodníky o niečo užšie, okrem ed tam bola pomerne frekventovaná autodoprava, letné záhradky tam boli aj vtedy. Čo si pamätám tak tie davy na chodníkoch boli ovela hustejšie než dnes.
A pokial si všímam tak električkový pás nie je dnes velmi využívaný chodcami.
Stanovisko monobloka je v podstate trucpozícia, oponovať protestovať za každú cenu.
Odporcovia obnovy ed (mhd) na Hlavnej patria do rovnakej kategórie ako odporcovia trolejbusovej dopravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v