Dnes som si vypočul rozhovor 2 vodičov v 3320. Vraj včera nebolo vypravených 18 služieb, dnes 10 služieb by malo byť nevypravených. V čom je problém? Dovolenky, choroby alebo čo?
Rovno sa spýtam, neaktuálnosť ponuky a obsahu aplikáciou odosielateľných SMS lístkov v BA verzii sa už konečne vyriešila? Lebo dodnes mi neprišla žiadna odpoveď. Nedávno uplynul rok (!), odkedy som to hlásil na mail uvádzaný k appke...
Žiadnu mapu teraz neriešim, ani plánovač. Reagujem na absolútne prvú vetu tvojho príspevku #10795.
Skúsim jasnejšie objasniť svoju reakciu v #10797 - toto vidí užívateľ Androidu krátko po nainštalovaní - žiadne Košice ani Bratislava, ani tlačidlo "Inštalovať" tam nie je:
V katalógu vozidiel je pri 3306 uvedené, že mala 30.5.2012 nehodu v garáži s 3320. Pri 3320 však nepíše nič, namiesto toho je uvedené pri 3319, že mala tento deň nehodu s 3306. Jedno z nich teda bude chybne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dead
Ak zvolim manualne spoj A, zobrazi sa kompletna trasa, zastavky aj casy odchodov, takze potrebne informacie tam su...