L 2 : 356 *; 612; 617
L 4 : 420 ***; 606; 607; 613
L 7 : 398 + 399; 408 + 409; 412 + 413; 534 **; 537
-----------------------------------------------------------
* - na pravom boku nie je linkový transparent ( pozor - nekritizujem, len konštatujem ? )
** - dnes NP garant takmer rovnaký ako po iné dni, rozdiel je len v strednom článku ?
*** - kedy išla naposledy 420-ka ako sólo
Je to vodic profesional, takze by nemal, ale je to cisto len na nom. Ak by ho niekto (ci uz dopravna policia alebo dispecer) prichytil, musi sa zodpovedat.
Ja sa tiez snazim netelefonovat, ked jazdim, ale nie vzdy sa to da. Preto je dobre mat zaves a vyklopit spaetne zrkadlo do vozu ?
Ja som nepovedal, že žiadny vodič netelefonuje, ale aspoň vodiči busov by to počas jazdy nemuseli robiť, keďže do istej miery zodpovedajú za cestujúcich.
Pokiaľ stojí, nevidím dôvod, prečo by telefonovať nemohol.
k tomu busu ma nič neviaže. Je síce pravdou že poznám vodiča z 5243, aleeee to je tak všetko.
Ide hlavne o to, že ked trošku posleduješ autá jazdiace po cestách, nooo nechcem ti klamať ale snad v každom treťom telefonuje vodič a je to zakázané, a preto mi nejde do hlavy čo ťa tak zarazilo na tebou uvedenom prípade. Ved nie je jediný a ani prvý a ani posledný čo za jazdy telefonoval. A pokial šiel bezpečne a nič sa nestalo nevidím problém. ?
presne si ma odhadol ?
Nežalujem ( teda aspoň podľa môjho úsudku ), len konštatujem fakt. Keď nemôže telefonovať žiadny vodič, nemal by telefonovať ani vodič MHD busu. ?
BTW čo ťa tak " viaže " k tomu busu, ak môžem vedieť
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
qwerťak
...............................................
4085: 34
4086: 31
4089: 53
4091: 34
..................................
trhané erky:
..................................
46145: 361+414
46155: 378+384
46175: 610+611
..................................
? ?