Len väčšina busov, ktoré nehlásia. Ak vozidlo hlási zastávky, má vždy správne tarifné pásmo.
Ja som zažil tarifné pásmo 12, 13, 31, 66, 69 ? zdravim 5241
1. Pasmo 9 sa samo nenastavi, musel to tam niekto nahodit.
2. Presne trikrat som v minulosti vodica MHD slusne upozornil na to, ze hlasi zastavky mimo poradia (2x), a ze ma nahodeny opacny smer (1x). Pokazde som dostal z otocky tak "prijemnu" reakciu, ze uz to nemam za potreby vykonavat.
3. Ktorykolvek cestujuci, vodic MHD, brigadnik vodic MHD - vsetci sme omylni. Netvarme sa teda, ze omyly neexistuju. Stavaju sa aj mne, aj Tebe, aj komukolvek inemu. A rovnako podat kritiku ma pravo ktokolvek z nas.
4. Ani kritike k BUSE sa nebranim. Istotne ale nie je pravda, ze v kazdom BUSE je chyba, neprehanaj ? . Na druhej strane ale viem, ze v tych biednych, obmedzenych a este aj ludsky znechutenych podmienkach "prace" robim pre tento system maximum (co sa tyka pripravy) co sa da. A pokial do toho vidis (lebo zrejme si clovek od fachu a mas prehlad, kto je kto), tak vies, ze existuje este jeden clovek, ktory nove verzie BUSE oficialne vydava a s oblubou do nich zasahuje......
Iba od jedného vodiča? Sedel si niekedy v spomínanom voze rady 43xx a pozeral sa na palubny počítač? Práve ten som mal na mysli, ten tvoj 5riadkový.
PS: Nie si ty náhodou tiež brigádnik? Lebo takéto názory som už od nejedného počul
No ty asi nemas pojem co vsetko ti zobrazuje 5riadkovy displej ovladacieho panela BUSE. Pri hlaseni zastavok totiz riadok obsahuje nazov nasledovnej zastavky. V dolnom riadku ma napisane cislo linky, ktore ma nakodovane a hned vedla je P a cislo pasma. Takze vodic nemusi krk vytacat, staci ze sa pozrie na palubak. A pri 435ke a 415tke to tiez nie je boh vie ako krkolomne.
PS: Nerobis nahodou vodica? Lebo tieto nazory som uz pocul od jedneho.
Ja len že sa mohlo jednať o voz rady 43xx a tam akustický hlásič nefunguje a kontrolovať to vizuálne s vykrúteným krkom neprajem ani tebe. Dotyčný mohol vodiča upozorniť, preto že aj on je len omylný človek. To sa to brigádnikovi kritizuje... To by som pak mohol aj ja to tvoje Buse, preto že v každom máš chybu... ?
Keby ten vodic robil svoju robotu poriadne, cize okrem ineho by HLASIL ZASTAVKY, tak sam pride na to, ze mu to nejde, pretoze linka 181 neexistuje a chybu by odstranil. Lenze poniektori vodici maju z informacneho systemu prdel a potom to tak aj vyzera, ze mame linku 181 v tarifnom pasme 9... ?
To že nevieš ev. č. vozidla nevadí. Hlavne že si si uľavil... Alebo si nebodaj dotyčného vodiča na nedostatok upozornil? Malo by to viac logiky, ale to už neuvádzaš... ?
k včerajšej nehode:neviem ako sa to stalo,ale... ...jazda autom z Mieru k TESCU trvala hodinu,dispečer zaparkoval svoje auto pri Hati z dôvodu dlhého čakania v rade,na zastávke TESCO v smere na Furču zastavovali aj linky ako L53,55 a 57 (nie všetky),trolejbusy smerujúce z mesta sa otáčali popod most pri TESCU,už niekoľko rokov tam je odpojene elektrické ovládanie výhybky,takže šofery museli prehadzovať palice ručne.Trolejbusy z Furče stali v tomto poradí:pri TESCU:1017, 1015, 1009, 1002, 10.., 1011 a 1001 na Lingove,z dôvodu veľkého množstva vyliateho benzínu nemohli trolejbusy na rozkaz požiarnikov prechádzať okolo nehody smerom do mesta (vraj že keby náhodou spadla iskra). Trolejbusy mali neskôr prechádzať okolo nehody voľnobehom zo stiahnutymi zberačmi,ale nedošlo k tomu.Na žiadosť dispečera aby bus 5218 zobral ľudí zo zastávky TESCO smer Furča,šofér odmietol.(nehoda aj situácia dopravy je nafotená.)
Messenger tu skoro nikto nepoužíva, takže asi vyhovuje tým, ktorí majú minimum kontaktov Čo sa týka komunikácie, najlepšie je v tomto smere jednoznačne ICQ, ktorý má v sebe zabudovaný nielen Trillian, ale napr. aj Miranda Instant Messenger (verzia pre mobily je zasa JIMM, ale zatiaľ len ICQ), ktorá nepotrebuje dokonca vôbec žiadnu inštaláciu v PC a exe súbor zaberie len 800 kB... A to už je čo povedať.
Podľa info z prvej ruky sa nehoda pri Krajskom úrade stala cca 100 m pred konečnou Št. Lokomotívy a účastníkom bola aj Bublinka 626 s Janoškom ED stála od 12.35 do 13.35. Na 626 škoda asi 5000 Sk na VW Caddy asi 170.000 Sk . ND zabezpečovali 3524 a jeden malý autobus po NMM. Tu otáčali všetky električky. Spoje R-linky zo Št. Lokomotívy o 12.42 a 12.56 nahradené Solarismi po NMM o 12.56 a odtiaľ šla jedna L6 na VA USS. Zranení boli dvaja ľudia v IGK, odviezla ich sanitka, zrejme len ľahko. VW šiel súbežne s električkou smerom na Št. Lokomotívy a náhle bez smerovky chcel odbočiť vľavo cez koľaje do firmy Autosklo.
Yps