Vcera (3.8.2003) o 19:33 som na poslednu chvilu nastupil do 5227 na Nam. osloboditelov na L20 (vodic mi otvoril uz zatvarajuce dvere..). O 19:35 vychadzame zo zastavky Krajsku sud, vozidlo sa cudne nahlo na lavu stranu a zadok klesol takmer uplne k zemi. Sedel som celkom vzadu v rohu pri okne, dost som to pocitil. Vodic po niekolkych metroch odstavil autobus na krizovatke Sturova-Zriedlova a ked zistil, ze nema defekt, pokracoval v ceste. Nasledne som zazil neuveritelnu jazdu, opisujuc kazdu nerovnost cesty, vsade to vrzgalo a obcas bus spodkom narazil o vozovku. Prekvapeni cestujuci, ktori vystupili na zastavke SOU dopravne si autobus obzerali. Ja som vystupil na zastavke Spolocensky pavilon a takisto sa presvedcil, ze to naozaj nie je defekt, ale prasknuta pruzina alebo vzduchovy vankus (neviem co Karosy maju). Vodic vsak poctivo pokracoval dalej a zrejme odstavil az na konecnej.
Sarko
Dovolim si oponovat, nakolko na uvedenom nasype veducim na mostny objekt (pozor, zastavka sa nenachadza priamo na moste) sa nachadza nika, preto by tu neplatil zakaz zastavenia ani keby tu na to priamo upozornovala dopravna znacka.
Sam som si vsimol, ze ludia ignoruju chodnik, ktory vedie pomedzi mostne objekty smerom ku elektrickovej zastavke OC Branisko, pricom sa odtial treba vratit cca 50 metrov naspat na Bukovecku ul.
Ludia su vsak nepoucitelni a na vlastne riziko vstupuju na rusnu stvorprudovu komunikaciu popri zvodidlach a prechadzaju na druhu stranu vozovky (nie je tu suvisly pas zvodidiel, takze ludia ich nepreliezaju). Ak sa teda niekomu zda privela tych 50 metrov obchadzky, musi, zial, pocitat s "dozivotne dlhou obchadzkou".
Existovalo niekolko variant pristupu na uvedenu zastavku (podchod, nadchod), avsak sucasne riesenie bolo najlacnejsie, a to bolo kriteriom pre realizaciu (plynule klesanie medzi mostami s podidenim popod most).
Re #63 BM:
Mohol by si uviest, o ktore zastavky, ktore mali byt zrusene, sa jedna.