Netreba sa nic ospravedlnovat, ja graficky odpad poznam, pochopil som vsetko, fotka je len dokumentacna, slabsej kvality, tak asi nebola schvalena do galerie a preto uz ostal iba nahlad.
Jasné, ale viem si predstaviť, že to by možno zadávatelia považovali za príliš veľký ústupok vizuálnej identite Ó-dvojky, ktorá chce mať všade ten modrý farebný prechod s bublinkami a na ňom biely text. Páči sa mi, že farebne priznali 2., 4. a 5. dvere, necapli na ne farby z karosérie. Aj horný panel vlečky je dobrý. Tretie dvere sú taká z núdze cnosť, ale aspoň nastavili ten koridor z reklamy na seriál voči dverám tak, že nerozčesli tú postavu na polovicu. Akurát pohľad na vlečku kazí počet tých DPMK samolepiek, ktoré ničia dojem nielen počtom, ale hlavne rozličnou výškou a rozličným odklonom od kolmice (tých 6 okolo loga Netflix je des – ešte aj štítok nad ľavým tlačidlom akoby nalepili nakrivo).
A fotka kam sa po pár dňoch podela? Veď aj takéto kuriozitky by mali zostať zdokumentované, aspoň si myslím. Už som nemohol meniť ten komentár, ale tak snáď bolo zrejmé, že pod "grafickým odpadom" som myslel CVR na vozidle a nie dokumentačnú fotku samotnú. Ak som sa zle vyjadril, tak sa vám za to ospravedlňujem. Fotka bola primerane vydarená vzhľadom na to, že na zábery vozidiel v teréne spravidla nie je veľa času.
Pre porovnanie, reklama z fotky #62318 pracuje s povrchom autobusu oveľa lepšie.
Podhradovčan2