Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Rudyke902 #58415:
crossfire ti napisal ze nemáš ani potuchy co sa udialo a zase nebude taketo veci rozoberat na verejnej diskusii ... preto tam dopisal ze nemoze ti to napisat ... a ja neviem ci vobec tusis co vsetko obnasa nejaka zmena v premavke a v CP alebo si mysliš ze sa končí vyluka tak CP robia aj kucharky z jedalne ? a ze data nahravaju aj vratnici ? ... ? ? ? ?
Reply on: Author #58404:
Čo koment - to iný názor na vec (viď Crossfire) , ale beriem to . Nebudem sa k tomu vraciať, len dodám, že "kritický tón" v mojom príspevku nevidím - naopak "mierne ironicky smaile" je tam. Nebudem ani rozoberať kde sa sala chyba, ani "odhadovať" kedy čo bolo či nebolo pripravene, či nahrané, ale myslím si že v ére "počítačov a IT-čkarov" su 3 cele dni až až na to aby tých pár vozov ED na tých 2 linkách bolo "včas a dobre nahratých".. A len dodám že nič "nove" sa nahrávať či spracovávať nemuselo, ale len "oprášiť" tu verziu čo už tu bola (po odstavení stanice na začiatku MET a pred MEU).. A nieje to ako tvrdá kritika - ale len názor laika (cestujúceho občana) ?
Smerom do šace je vraj brutálna havárka, šlo tam 6 sanitiek....do šace sa dá dostať len električkou...
Reply on: rpopo #58412:
EDITnuť to žiaľ neviem, ale ešte jedna poznámka, možno by nebolo od veci im vysvetliť, že keď zastavia v strede zástavky tak KTčko nie je také kompaktné, aby ľudia zo zadnej časi voza vystupili na ostrovčeku, ani tu nebudem pisať koľko krat sa mi na 9tke a dnes som bol jasnym svedkom aj na 6tke stalo, že som vystupil do cesty, pretože nepotiahol ku označniku ... Pochopil by som to keď by pred nimi stala Xka, ale nie keď maju prazdnu zastavku.
A ako je vyriešené nastupovanie na Idanskej ? Nebudem tu písať konkrétne čísla vozov, keď príde PXko, nastupuje sa do 6tky cez koľajnice, celkom logicky. Potom príde KTčko, tam sa už ale nastupuje v protismere. Príde iné KTčko a otvorí dvere na oboch stranách. Kto sa má z toho vyznať ? Bolo by fajn to vysvetliť vodičom, ja tiež nemam hlavu len nato aby som si podľa xichtu vodiča a typu električky pamätal, kto mi kde otvorí dvere.
Reply on: TA #58410:
U elektriciek sa pouzili, u Xiek sa nemohli.

x6 vo februari obchadzala NO po ulickach, to by medzi NO a Krajskym sudom bolo neuveritelnych 7min, navyse linka 10 je uz v inych casovych polohach a teda x6 bolo treba skoordinovat s dnesnou 10, aby vytvorili pravidelny nasledny interval NO - SpP, nech sa da prestupovat z/na linku 9.

X9 by nam dnes jazdila zbytocne cez Mlynsku bastu..
Reply on: Author #58404:
Nemohli sa použiť údaje z pôvodnej výluky, keďže mala rovnaký rozsah, ako má tá súčasná?
šiel som dnes vo voze 420 na linke 6 v smere na Idanskú, je chválihodné,že je tam špeciálny gong oznamujúci prestup a kde linka končí,no bohužiaľ hlásenie je presne opačné- v smere na Idanskú pri pavilóne zahlásilo že linka končí pri amfiteátri
Reply on: Iv #58406:
R7+6+9 maju cca 5min nasledny interval na Terasa v oboch smeroch vacsinu dna.

Na 6ku v i=10min neboli km a myslim ani R7 netreba kapacitne doplnat.
Reply on: Iv #58406:
okolo 7:30 vykapala pri magistráte 419+420, tak asi znova niečo ostalo stáť...
Interval 10-20-10-20, teda vynechaný spoj na linke 6 každú polhodinu je kvôli R7.
R7 o 9:37 z MMK smer Amfiteáter nešla, potom 9ka len preletela okolo zastávky, a za ňou 6ka a ďalšia 9ka s 8 min meškaním...vyzerá to tak že minimálne 22 min nešlo nič....
Inak to prečo má 6ka taký divný interval? /10 -20-10-20/....no, tá 9ka nás práve vykopla na amfiku, že si máme prestúpiť do ďalšej 9ky, čakanie 5 min....
/za zmienku stojí aj provizórny chodníček k NAD v strede parkoviska, to sa oplatí vidieť/
Reply on: veteran #58400:
Ano, je ich viac. Vrati sa to niekedy po sviatkoch, spolu s dalsimi suvisiacimi upravami v objednavkovej doprave.
Reply on: Rudyke902 #58401:
V stvrtok vecer sa rozhodlo, ze sa nespustia vsetky E trate naraz, ale sa pojde do provizoria. A teda zacala sa spracovavat uplne ina verzia vyluky, nez co bolo nachystane. Najprv bolo treba pripravit chronometraze, koordinacie, CP, obehy vozidiel, exporty na web, ci palubaky. Teda tie spominane databazy mohli byt podla mojho odhadu hotove tak najskor nedelu vecer a az potom sa mohli zacat nahravat.. Mozno by som zvolnil ten kriticky ton, bez poznania vsetkeho, co taka zmena vypravy obnasa.
Reply on: Crossfire #58402:
Nemusíš. Známe své lidi...?
Reply on: Rudyke902 #58401:
rad by som ti nato nieco napisal, skoda, ze nemozem .. podstatne je ale to, ze do toho vobec nevidis a dristas .. chyba nebola na strane DPMK, kedze vsetky data boli pripravene uz v nedelu rano .. doslo k systemovej chybe pri prehravani dat kvoli zmene datumu platnosti udajov, ktory v priebehu dopoludnia vyriesili zo Ziliny na dialku a do polhodiny boli prehrate vsetky dotknute vozy ..
Reply on: tbus #58398:
,,,, no je ta "operativnosť DP", ak od piatku už boli CP a aj trasy jasne - a niektoré vozy jazdili ešte dnes ráno "označene" tak ako tu bolo spomenute a videne na linkách .. (papieriky - tabuľky, bez displejov, či z displejami ukázajucimi nepravdivý udaj?? ) hm ... asi bol krátky víkend na nahrávanie databáz, či nových udajov.. ?
Reply on: Author #58399:
Je nejaký dôvod na to, že po stahnutí služieb skupiny 40-0 z linky R4, sa na linku 19 nevrátila D4004, ale stále ju tam supluje D4228 s pomerne slušnou porciou jalových km?
Reply on: tbus #58394:
Dakujem tbusovi za vysvetlenie. Tento rok bolo naozaj tolko aktualizacii chronometrazi (plati sietovy princip, teda k sa zmeni medzizastavkovy usek - mali by sa zmenit vsetky tadial prechadzajuce linky), koordinacii casovych poloh nadvaznych/subeznych liniek, tvorby novych CP, obehov vozidiel i sluzobnych zadeleni, ako za minimalne poslednych 7 rokov dokopy.

Pri kazdej novej vyluke sa najprv vyhodnotili meskania dotknutych liniek a az nasledne prerabali CP. Napriek maximalnej snahe, nie je mozne vzdy operativne zapracovat kazdy novy poznatok o meskani, kedze treba mat priority, pretoze kvoli 1 meskajucemu spoju na 27 a prip.novemu obehu vozidiel nepripravit dalsiu etapu vyluky by nebolo zodpovedne. Ale dakujem aj za postreh o meskani konkretneho spoja linky 27, urcite i toto sa vyhodnoti a bude sa hladat riesenie. Len treba brat ohlad aj na to, ze je to 1 z cca 4000 spojov v MHD/pracovny den.
Reply on: TA #58396:
V niektorych vozidlach bol problem s nahravanim novej databazy, rano sa to riesilo a postupne sa nahravali nove udaje do palubakov, cca od 9tej by uz mali ist normalne (podla toho kto kedy restartoval PC).
5608 - X7 - opacny smer na tabuliach

X9 kompletne bez IS. Na tabuliach NAHRADNA DOPRAVA a papierik X9

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.