Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
To som si všimol už na viacerých nových pluskách , že nesvieti celý LED pásik v zadnej časti na schodíku, čo sa týka nepriliehajúcich dverí - tiež som zažil - na jazde rýchlodráhou počas veterných dní že nepriliehali ale predné dvere a doslova ich nápor vzduchu doslova "otvaral", teda ťahalo jedna radosť hlavne na tých čo sedeli "bokom" v prednej časti.. No a čo sa týka displejov v SOR - kách , o tom sa už popísalo hodne, spomenul som to aj ja pár krát ak sa "vybavovali" displejmi u nás z vyradených vozov - že to bude "ani ryba ani rak", a naplnilo sa to,,, komplet vybavený kĺbový voz z displejmi (vnutorne aj vonkajšie) ako by bol od výrobcu a ešte 100% funkčnými + hlasité hlásenie cez repráky asi žiaľ nieje ani v jednej SOR-ke ..... a nemyslím si že sa to zmení, nič sa doplňovať nebude, takže informovanosť cestujúcich v MHD je daleko pod priemerom voči iným mestám EU, alebo aj u nás v SR .. ?
23.10.2015 (piatok)
O4601 — #806: tri štvrtiny LEDky osvetľujúcej zadný schodík od zadného tanečného parketu nesvietia, popod posledné dvere celkom slušne ťahá (jakoška úplne nepriliehajú), vo väčšej rýchlosti zadná časť celkom solídne rezonuje, pričom predná nie (holt, disKOMFORT ?)

O6321 — #4756: jediný vnútorný displej väčšiu časť dňa zaseknutý, zobrazoval len číslo linky, zastávky nie. Informovanosť cestujúcich na úrovni... Vraj to bolo reklamované, vraj veľactený dodávateľ dodal nový softvér, len akosi to robí stále dookola to isté. BTW: displeje vo vlečkách budú ešte v tejto päťročnici?

24.10.2015 (sobota)
R1004 — #4732: väčšinu dňa podľa zadného panelu 10ka, teda aj počas výkonu linky 36. Reklamácia bude/nebude? Viem, že kamarát by kamaráta podrážať nemal, ale predsa... Ten voz má z EmDžadmi problémy od začiatku.
Reply on: 110mat110 #58316:
Zdá sa mi že ten voz (alebo to bola 803 ka) , mal v utorok celý deň na zadnom nápis PRESUN ,, a videl som jedno PLUSKO ten týždeň aj s nefunkčným vonkajšim bočným zadnej časti .. takže asi žiadna sláva do buducna nás nečaká ohľadom toho ,,, musíme si zvykať že budu po rokoch opäť asi papiere, či tabuľky ?
813 na prednom vozni mala napisany ciel bez cisla. Na zadnom OK
Pre zaujímavosť meškania D1007 (7:06 z Madridskej) za posledné dni počas uzávierky jazdného pruhu na Palackého:
utorok 20.10.2015: #4728 – 55 minút
streda 21.10.2015: #4729 – 21 minút
štvrtok 22.10.2015: #4744 – 23 minút

Dúfam, že z tej diery 2,5 × 1,5 metra sa geológovia prekopávajú minimálne k zemskému jadru, že si mesto dovolí nechať uzavretý jeden pruh na takomto mieste ?
R4431: 3320
O4431: 4730
Veľká nehoda za zastávkou Králičia smer Jazero, kamión + osobné auto, ktoré preletelo do protismeru do priekopy. Smer Jazero uzavreté a velké kolony od Optimy aj Bosákovej.
Reply on: tbus #58309:
Veď práve, veď práve ?
Reply on: veteran #58307:
14ka ma nastup na opacnej strane mesta, ako 27ka.
Reply on: veteran #58307:
Jediným vysvetlením by snáď bolo, že voz sa medzi časťami trhanej podrobí nejakej oprave, a teda nemusel byť odstavený úplne...ale mohla sa nájsť aj vhodnejšia služba..../v piatok jazdil Béčko na x7 6702, a to už nevysvetlí nič/
Reply on: tbus #58306:
Na 14ke a celodennej 23ke sa premáva sólo, na 27 sa pošle hrbatý šmejd?

14ka, ktorá má rovnaký nástup ako trhaná 27ka, takmer na minútu rovnaký. Ale 27ka sa radšej oslabí o dve kapacitné úrovne (!), vzduchprevážajúca 14ka sa zálohou ešte o jednu úroveň posilní ?

K poznámke o trolejbusoch: v garáži stojí 18 polorozpadnutých črepov, trať prejazdná nie je, pokiaľ mi je známe, kolaudácia neprebehla.
Reply on: veteran #58305:
#niesuvozy (Rozumej 18 trolejbusov stoji v garazi napriektomu ze cela trat je uz znova prejazdna)
D2705 — #6705 ... dosť zlý vtip takto naráno

#PredajSU18BolAbsolútneNajlepšieManažérskeRozhodnutie
Reply on: LUKYmhd #58303:
Všimne. ?
Reply on: veteran #58302:
uvažujem nad tým len či sa to tam aj niekto všimne v DPMK.
Reply on: LUKYmhd #58301:
Napíš oficiálnu sťažnosť.
Reply on: tbus #58300:
mohlo by sa to nejako riešiť to že niekto nema svoj deň neznamena že musia trpieť cestujuci. Dosť mi to skomplikovalo cestovanie domov.
Reply on: LUKYmhd #58299:
mal asi zlý deň (noc), spoj o 1:04 dorazil na NO až o 1:34 po niekoľkých telefonátoch na dispečing...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.