#5743 bol na 52 iba pár hodín, výmena kvôli poruche, okolo 11tej bol do svojej služby opäť zapojený #4715. #5731 jazdil namiesto #4701 ktorý sa pokazil ráno pred výjazdom. Takže išlo o mimoriadku a ráno nič iné ako riňavý nočák k dispozícii nebolo. To že po oprave nešiel do svojej služby je už druhá vec (lebo ho vzali do linky 12).
Aku logiku ma prave cislo 20? To navodzuje nejaku asociaciu s 20L ktora neexistuje. Mozno by sa dalo precislovat 20L na 31 a 31 na 20. Ale to je uplne zbytocne mylenie cestujucich ktore nie je potrebne.
Nie, nejdem nikam do histórie, uvažujem iba o linke 31 v jej trase, v ktorej premávala od roku 2008 a podľa oficiálneho stanoviska DPMK sa táto trasa výhradne a iba "pre účely výluky a len do jej konca" zmenila. Netreba ísť hneď ad absurdum, ak by si sa nad tým hlbšie zamyslel, iste by ti doplo, o ktorej trase rozprávam, že nie to tej spred 10 rokov ... ? . Ale ak už silou-mocou chceš ísť do dávnej histórie, čo keby sme vzali 10ku Ťahanovciam a dali ju na Opátske, táto linka bola totiž jednou z prvých štyroch v Košiciach a obsluhovala akurát Opátske (1948). Myslím to, samozrejme, len zo žartu.
Ja osobne dúfam, že nie, toto prehodenie odstránilo problémy koordinácie 20L a 32, polhodinové prestoje 32 na NO a zároveň takmer hodinové prestávky na linke 31 cez víkendy.
Inak, čo je "pôvodný stav"? Nie je to pôvodné náhodou 25ka z Opátskeho do Poľova a Šace a 20 z KNV do Myslavy? Alebo ideme hlbšie do histórie hľadať "pôvodné" trasy?
Ja som najmä zvedavý, či po výlukách vymenia trasy L31 a L32 do pôvodného stavu, tak ako to náš vždy pravdovravný podnik deklaroval. Oznamy s dôvodom uvedeným ako "výluka" totiž visia na informačných tabuliach po celom Opátskom ešte aj dnes.
Mike