L 3 : 408 + 409; 618 + 619
L 4 : 337; 605; 613
L 6 : 600 + 601
L 7 : 378 + 384; 386 + 387; 412 + 413; 419 + 420
L 9 : 512 ( 417 + 418 ??? )
L R3 : 528
manipulačná jazda : 501
====================================
L 70 : 2006
L 71 : 1017
L 72 : 1012
====================================
L 11 : 4095
L 12 : 3504
L 18 : 3204
L 19 : 3501; 3502
L 27 : 3210
L 30 : 3520
L 34 : 3005; 3202; 4090 - neskutočne hučí
L 35 : 5003
L 36 : 3527
L 38 : 3004
Ak sa Ti chce tak hľadaj na L16,L19,L34 (+L37) zatiaľ bol len tam.Aj ja ho pojdem poobede hľadať. Dúfam, že ho už po dlhom čase nájdem dnes alebo cez víkend.
Nikto tu nehovori o vyhadzovani...Kazdy moze byt v niektory den viac nervozny ako v iny den...Ide o to, ze vodic by mal vediet ovladat svoje spravanie, nenechat sa vyprovokovat. A psychologicka by okrem toho, co si spomenul aj ty, mala pri prijimani do zamestnania zistit, ci sa dana osoba povahovo hodi na miesto vodica.Ci nie je agresivny, neurotik... Urcite sa to aj robi.
Mas uplnu pravdu so zast. Hala Cassosport, tam to nie je doriesene. Mozno sa pocitalo s tym, ze garaze DP su hned za plotom, tak by tam busy pocas prestavok mohli zachadzat.Ale realita je taka, aka je.
No a s tymi ludmi? Tak, ako si spomenul. Je to individualne, zalezi od linky. Na niektorych sa to hemzi ludmi, co sa stale nieco vypytuju, na inych je klud aj cele mesiace.
Ale aj odpovede na otazky typu: O kolkej idete? Idete tam a tam? sa daju v pohode zvladnut. Je jasne, ze zalezi na tone, sposobe opytania.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter
L32 - 3215