Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #5507:
este si nesiel v IK 280. Ja milion kráát. Aj dnes (4085). Vetralo sa skarami s popod dverí.
Reply on: giorgio #5506:
moj človek:D ?
Reply on: giorgio #5505:
vetranie popod dvere ❓ vysvetli
Reply on: TA #5504:
IK a Kar - forever. príp.: SU18
Reply on: eMareq #5499:
ponukaju viac: bohaty kneeling a vetranie popod dvere ?
Reply on: giorgio #5502:
takže si za Ikarusy alebo Karosy?
Reply on: eMareq #5499:
no ta takých majstrov sveta mám najradšej, ako by sa do 4085ky nakladali vozičkári? Za komunistov boli rovnako postihnutí ľudia ako sú aj dnes, a ked vtedy sa vedeli vytrepať do Ikarusov, tak teraz to musia vedieť tiež. Tie drísty o nizkopodlažnosti sú len od lenivých ľudí, ktorí nevedia poriadne chodiť a zdvíhať nohy.
Sám som bol pár krát svedkom ako do Solarisu museli pomáhať mamičke s kočíkom. Ta čo to je za debil bus, vraj NP, ta isto. Debilina to je.
Reply on: TA #5500:
dobre, ale solac je budar, srot, malo miesta nech ho hodia na 16, 12, atd......
Reply on: eMareq #5499:
ved DPMK si poradi zo vsetkym
Reply on: giorgio #5498:
Slovákovi nie je nikdy nič dobré
Reply on: TA #5492:
Ikarusy uz pri vyrobe boli historicke vozidla 🙂 Okrem kapacitnosti uz tieto vozidla z pohladu dnesnej doby neponukaju nic viac co by malo dnesne moderne vozidlo mat a preto pride ich cas ked budu musiet odist (ale tak skoro to nebude).

Re #5488 giorgio: A ako by sa nakladali vozickari do neho (4085)?
Reply on: peto5220 #5495:
a solac na kazdom druhom spoji na 27 ako v septembri nie je nic moc.
Reply on: Irisb #5494:
? ? ?
Reply on: peto5220 #5495:
sak B941 nie je velkokapacitný ???
Reply on: Stevqo #5486:
Čo sa sťažuješ veď ste plakali že chcete velkokapacitné autobusy že nevojdu ľudia do busov keď vam tam chodili B941E
Reply on: TA #5492:
lenže bohužial je to tak, je naozaj smutné konštatovať, že odkedy sú klbáky z L32 preč, L32 meškáva pravidelne aj viac ako 8 minút (pred tým nič zaužívaného), ľudia sa majú veľký problém dostať z Furče do roboty a školy.Asi nie si z Furče,ked nevieš o čom je reč. Nehovor, že sú tu iné spoje, si ich rozoberme:
L15 - malé vozy (a už tak chodia preplnené ako šproty v rannej špičke)
L32 - solarisy - nepostačujúca kapacita vozidiel na tak využívanú linku ako 32ka rozhodne je, cestujúci už na 3 - 4 zastávke od Exnárovej sa niekedy nezmestia a musia čakať na další spoj.
L18 - či z KVP alebo z NO, stále už na Furču dojde preplnená a pojme len veľmi málo ľudí
L55 - chodí na furču viac menej okrajovo
L31 - spoj, ktorý sa dá využiť len veľmi málo, nestojí na palackého, ani pri HM, takže aj nejaké prestupovanie je vťahu

Tak myslím, že fakt tie ikarusy alebo klbaky všeobecne na L32 chýbajú viac ako si ty vieš predstaviť.
Reply on: TA #5492:
preco nekupia klbaky (L32: z 18 m na 15 m je dost velky rozdiel, a nech mi nikto netvrdi ze SU15 ma rovnaku kapacitu ako stary dobry IK280) ?
Reply on: Irisb #5487:
to, že raz Ikarusy boli dobré, predsa nemusí znamenať, že na večné veky s nimi a nikdy inak.

" Cestujúci na L32 to po príchode solačov zistili, a každé ráno počujem na zastávke ako plačú za klbákmi. " - táto tvoja posledná veta mi pripomína, ako kedˇ iracký minister informácií počas raz vojny s USA povedal ( niečo také ) : " Americkí vojaci pred bránami Baghdadu v stovkách páchajú samovraždy. "
Reply on: Irisb #5490:
to by bola sranda (solac je tak akurat na 16 a 12)
Reply on: giorgio #5488:
a čokeby miesto toho bernardína 4085 došiel lenivý budar 3526? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.