1) Toto nie je oficiálna stránka DPMK, ale iMHD. Navštívte www.dpmk.sk alebo volajte 640 7111.
2) Vodiči MHD majú podľa vnútorného predpisu dovolený dvojminútový náskok voči cestovným poriadkom, takže uvedený vodič v tomto smere šiel vlastne "načas"...
3) Nechápem prečo ste pred nástupom do vozidla spomalili, mysliac si, že vás vodič vidí. Vodič mal možno ešte otvorené predné dvere, ale keď ste zostali stáť pri prostredných, tak pochopiteľne odišiel. V uvedenom čase je nástup umožnený len cez predné dvere, čo ste vedeli, tak ste mali utekať ku predným dverám a vyvarovať sa podobnej situácii.
4) V prípade, ak máte pocit, že vám vynechal spoj, odporúčam ihneď volať a informovať sa na tel. číslach zmenových výpravcov - 798 0741 (autobusy, trolejbusy) alebo 640 7461 (električky). Väčšinou zistíte, že ste si na zastávke neprečítali informáciu o obmedzení MHD počas prázdnin, počas prebiehajúcej výluky alebo jednoducho, že ste len mali smolu a spoj vám odišiel v tolerovanom limite -2 min. V tomto smere pomáha prestavenie hodín o uvedenú hodnotu a orientovať sa podľa nich...
5) A nakoniec, pridali ste tu príspevok do dispečerského fóra, ktoré má s oficiálnou e-mailovou komunikáciou dosť ďaleko
No obratili ste sa trosku na nespravnu stranu lebo toto nie je oficialna stranka DPMK. Toto je stranka nadsencov a fanusikov MHD a my nemame pravomoci riesit taketo problemy. Niekedy je to vazne skoda ze ich nemame... Staznosti prosim adresujte na dopravny podnik.
Dobrý večer,
chcela by som sa spytat co to mate za "hajzlov"tých šoferov.prepačte mi za vyraz , ale ked autobus ide skvor než má,je to posledny nočny spoj,šofér Vas vidí utekať a ked dobehnete k predposlednym dveram a spomalite tempo v nadeji, že vlastne dotyčný vodič Vas zbadal a na Vas čaka a on zrazu zavrie dvere a ide preč...na to nemam slov....je to pekny hajzel ktorý sa na mne asi riadne pobavil...
Išlo o spoj 34 ktorý šiel z ťahanoviec smerom na kvp o 22:26 šiel o dve minuty skvor dna 3.1.2005...
neviem či je to vo vašej kompetencii s tým niečo urobit,alebo je to len email ktorý zapadne niekde prachom , ale nevidim dovod preukazovat sa niekomu mesačným kuponom...je to síce asi moja povinnost tak isto ako aj jeho chodit na čas....
a pre zmenu dnes o 18:00 bus č.34 z kvp na ťahanovce nešiel vobec.
Dakujem...
Bus 4208 na L31 cely den jazdil len s jednou zltou tabulou s cislom linky vyvesenou vpredu. Na bokoch ani vzadu nebola ziadna tabula. Pritom jedna zvysna tabula bola vpredu pri vodicovi.
e #3904 ? ? ? ? ? ? ? ty si normalný ? ... prepač, ale nadávaj si tomu, kto ti rano šnukry viaže a nie mne, čo sa aspoň na
3-5 % snažím informovať od doprave, ev.č. voza na danej linke a pod. ? ☠
off topic
Iste ste postrehli, ze uz akosi vypis co NP jazdi na L9 nejako z mojej strany chyba. Takmer 8 mesiacov (od 30.4) nepretrziteho vypisovania mi bohate stacilo
topic on
si normálny? máš papiere na hlavu? to čo je za odpoved? si myslíš, že si hráč ked tak jak dilino odpovieš? Šak odpovezd normálnym spôsobom alebo sa nevyjadruj.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sarko
1) Toto nie je oficiálna stránka DPMK, ale iMHD. Navštívte www.dpmk.sk alebo volajte 640 7111.
2) Vodiči MHD majú podľa vnútorného predpisu dovolený dvojminútový náskok voči cestovným poriadkom, takže uvedený vodič v tomto smere šiel vlastne "načas"...
3) Nechápem prečo ste pred nástupom do vozidla spomalili, mysliac si, že vás vodič vidí. Vodič mal možno ešte otvorené predné dvere, ale keď ste zostali stáť pri prostredných, tak pochopiteľne odišiel. V uvedenom čase je nástup umožnený len cez predné dvere, čo ste vedeli, tak ste mali utekať ku predným dverám a vyvarovať sa podobnej situácii.
4) V prípade, ak máte pocit, že vám vynechal spoj, odporúčam ihneď volať a informovať sa na tel. číslach zmenových výpravcov - 798 0741 (autobusy, trolejbusy) alebo 640 7461 (električky). Väčšinou zistíte, že ste si na zastávke neprečítali informáciu o obmedzení MHD počas prázdnin, počas prebiehajúcej výluky alebo jednoducho, že ste len mali smolu a spoj vám odišiel v tolerovanom limite -2 min. V tomto smere pomáha prestavenie hodín o uvedenú hodnotu a orientovať sa podľa nich...
5) A nakoniec, pridali ste tu príspevok do dispečerského fóra, ktoré má s oficiálnou e-mailovou komunikáciou dosť ďaleko