Dna 16.12.2004 v podvečer mala 5218tka DN, stojí na hornádskej, a ľavý zadný bok má rozbitý
a v noci z 16 na 17.12.2004 mal nejaký Irisbus (pravdepodobne 5236) DN, na palackého, vodič busu nestihol ubrzdiť a nabural do peugota pred ním, ktorý dával prednosť na prechode pre chodcov
L9: ("celodenky", 09075 som nevidel)
___
508
521
529
537
608-609
620-621
__________________________________________________
PS: takto by to malo byť, keď od 12.00 hod nešlo nič na POR,
__________________________________________________
Postrehy zo Stedreho vecera:
Uz chapem, preco Sarko nedokaze zistit vypravu busov vnutrozavodnej dopravy USS...Na nocne smeny tam boli pristavene snad vsetky plynaky z DP. Bolo uzasne sledovat ten vyjazd, ked dispecer dal pokyn zelenym svetlom, ze vsetky spoje z mesta+L26 uz dosli...Fakt, taky hadik sa nevidi kazdy den...
Posledna R2 z USS uplne prazdna...Prvi cestujuci az pri OC Branisko, poboznici trepajuci sa do kostola na Jazere...
Nechapal som ani zmysel cesty "do vozovne cez NO"...Pre niekolkych (5) poboznych, ktori sa v pohode zmestili aj do klasickych liniek, co mali predlzene CP. Potom sa vodic dozije aj toho, ze na NO mu "pocernejsi cestujuci" uda smer Lunik IX. ?
No a vyznamenal sa aj DP. Ak ma vodic posledny prichod na OC Vazec o 23:10, do vozovne sa to uz zenie jedna radost...problem bol v tom, ze do vozovne bol prichod 0:15.Hoci sa do vozovne malo ist cez NO, dat na tento presun az 1:05 je predsa len riadny nezmysel.
Irisb
a v noci z 16 na 17.12.2004 mal nejaký Irisbus (pravdepodobne 5236) DN, na palackého, vodič busu nestihol ubrzdiť a nabural do peugota pred ním, ktorý dával prednosť na prechode pre chodcov