Isidor: Joj, jasné, ja som si, neviem prečo, predstavil budapeštianske "modré" metro a automaticky som napísal 6 vagónov Možno preto, že tam premávajú este staré Ečs, z ktorých majú v Prahe už len muzeálny exponát
No pražská *****, keď sa jazdí tých 90-110s (Cčko!), trvá zhruba tie dve hodinky... po zvyšok dňa už "len" 2-5 minút...v okrajovom režime 7. No, 30 sekúnd v metre je samozrejme blbosť, takže električky majú zjavne istú výhodu
A inak súpravy tu majú 5 vagónov...dlhšie už urobiť nemôžu, aj keby chceli, lebo nie sú na to nástupištia v staniciach (a pritom sa pôvodne začínalo s troma vozňami!)
Poprosil by som všetkých ak má niekto informácie o prevádzke vozov (zaujímavosti, prehľad reklám, sfarbenie, DN, datumy a pod.) a má chuť rsp. ochotu sa podieľať na tvorbe databázy vozidiel poskytnutím týchto informácii nech sa mi ozve na mail v nicku....
To čo mám sú len hrubé základy a aj tak nie kompletné...
Zatiaľ by sa jednalo najmä o vozidlá
Ikarus 280 všetkých verzii (4001 - 4212)
Karosa B731/2 (6201 - 6415)
+
všetko čo jazdí.
T3 (od čísla 336)
KT8 a T6A5...a samozrejme trolejbusy.
Isidor: No hej, ale pražská špička netrvá len hodinku-dve a také sólo sa so súpravou 6 vagónov metra tiež veľmi nedá porovnávať Na druhej strane tu máme hádam porovnateľnú priemernú vzdialenosť zastávok (okrem "nezetkových" spojov) a keď tak pospomínam na 30-sekundový interval spred 10 rokov...
Premávka R-liniek na rychlodráhe, v čase od 5:15 do 5:45, s odchodom z VA U.S.S. a len smerom do mesta:
- 10 vlakov 2xT3
- 4 vlaky KT8D5 (z toho jedno KT8RN)
- 2 vlaky sólo T6
- 1 vlak 2xT6
- priemerný interval v tomto čase je 1 min. 45 sek.
5
L3 - 408+409
L4 - 361, 607, 627
L6 - 417+418, 423+424, 531, 608+609
L7 - 501
L9 - 512, 600+601
L21 - 5002, 6297
L28 - 4085
L31 - 4202, 4208
L56 - 3207