Balky, ja pracujem v Kosiciach ako vypravca (ZSR) a odchody smer Blava (Wien) budu 5.45, 13.45, a 17.45. Ako si ZSSK premenovala vlaky - neviem. Informacie mam len z pohladu vypravcu stanice Kosice (ZSR).
Si si isty, ze prave Tatran bude koncit v Blave ako Ex? Tiez som o tom pocul, ze pribudnu 2pary vlakov, dokonca som uz niekde cital aj o predpokladanom odchode z jednej aj druhej strany (asi to bolo v Semafore), na niekde som pocul, ze sa zmenia aj nazvy vlakov, kvoli interpunkcnym znamienkam pre zapadniarov. Taky KRIVAN ich ma viac, na TATRAN ani jedno.Hm, uvidime,ako to ZSSK vymysli.
Ked sa tu uz spomina IC, tak od noveho grafikonu budu 2 pary chodit az do Viedne a Tatran bude prekategorizovany len na Ex po Blavu. Ale nechcem tu z toho robit zeleznicne forum
No ono to v IC praveze "vyhrava" iba 1 sekundu. Urobi to kratke a razne "bim-bam-bom" a nasledne zaznie "Vazeni cestujuci, blizime sa k zeleznicnej stanici Zilina. Cestujucich, ktori vystupuju v stanici Zilina, prosime, aby sa pripravili na vystup..." a potom aj v anglictine.
Naopak, za extrem povazujem zvucku v Budapesti, kde to vyhrava cca 4 sekundy, ale na druhej strane je to taka srandovna melodia, ze prve dva dni sme sa s 1018 po nastupe do elektricky zakazdym zacali rehotat a domaci nechapali, lebo nas to vzdy pochytilo bez toho, ze by sme o niecom rozpravali
Mam tiez aj taky budik a teraz ked sa menil v nedelu rano cas, mal som nocnu, tak mi z 2:59:59 naskocilo 2:00:00 bez problemov. O prenose polohy prazskych elektriciek sa mi podarilo zatial zistit len to, ze je to vraj na baze nejakych infracervenych detektorov. Vraj som napisal preto, lebo moj hlavny kontakt v Prahe sa mi zo zahadnych dovodov nehlasi...
My mame doma radio controlled budik a tak raz za rok sa satelit rozhodne, ze nebude podavat informacie, takze je vtedy nepouzitelny, a ked sa meni cas, tak sa niekedy zmeni az za den... Radio controlled hodiny su na nic
Dnes mali Soplarisy volno? Na l.c.12 som zastihol 3201, 5219, ktorou som sa aj zviezol - dokonca hlasila zastavky. V opacnom smere potom hlasil zastavky aj 3517. A na l. c.30 zas bola 6299.
Dnes som tadeto isiel a ta naväznost ma skutocne prekvapila. Navyse zo studenej, pomalej T3-ky som prestupil do vyhriateho, rychleho SU 15. Aj ked mal pasmo 0.
len spomeniem, ze tento vikend prebieha navarovanie oblukov pri vjazde pod most pri VSS, preto je vylucena elektrickova doprava z useku VSS-Krasna
L3,7,9 chodia do Barce (mame tu teraz najlepsie intervaly v celom meste :o))
R2 je komplet nahradena autobusmi
v useku VSS-Krasna premava autobus 'X' a podla toho co som zbezne videl, tak je dost dobra navaznost na prestup...
Dnes pri ceste do nocnej zmeny sa podarilo DPMK ma o5 vytocit. L6 ma odchod zo zastavky Plynarne smer zel. stanica odchod 17.03, ja som ju videl z nej odchadzat 16.59 a pol. Otazka, naco je vobec nejaky cestovny poriadok??? Dakujem DPMK.
Problem je v tom, ze GPS ma presnost nejakych 100 metrov, takze sa to napriklad na hlasenie zastavok neda pouzit(aj ked EMTest zrovna tymto sposobom "hlasi zastavky", v BA mame take jedno vozidlo a bola to fakt haluz, niekedy to zahlasilo este pred zastavkou, ze Nasleduje.. a proste hockedy to zahlasilo zastavku a pod.) vobec, a na sledovanie vozidla na trase dost zle. Ale pokial ide o sledovanie vozidla, ktore nechodi po svojej trase stale(cize vsetko okrem MHD), tak je to celkom dobre, aspon sa nestrati
e #288 Andy> Neviem ci sa na to neda pouzit GPS, ale nedavno som cital v jednom internom materiali nemenovanej firmy (slovenskej!), ze odkedy do vozidiel namontovali navigacne pristroje GPS, kleslo im zneuzivanie a tym aj prevadzkove naklady vozidiel, lebo mozu sledovat ich pohyb... A tie prazske elektricky zistim.
No ta zvucka v IC co som pocul naposledy ja, praveze bol moc dlha. Uplne staci take nieco ako je v Ziline, Brne, alebo Ostrave. Lebo to co som ja pocul v IC znelo, ako zvonceky do domov. Mne staci nejaky sekundovy zvuk, a nie aby mi to vyhravalo 5 sekund.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
balky