Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
512 z nam MMM - vyhradena preprava
Práve som videl prechádzať KTNP 512 z vozovne na Moldavskú. BUSE úplne vypnuté a vpredu, na boku a vzadu nahodené nejaké úplne nové tabule "Manipulačná ...". Z diaľky som to nevidel dobre, ale druhé slovo bolo minimálne také dlhé ako "manipulačná".
Takže nehodu malo len neďaleko od miesta, kde som stál, havarovalo nejaké osobné auto pri zastávke Plynárne.
Niekde na NO zrejme došlo k nehode, lebo odtiaľ teraz prešli 4 šestky a päťka naraz. Okolo nich prešiel aj Solaris 353x ako náhrada za L6.
11. rokov Trolejbusov v Košiciach (27.09.1993)

27.09.2004 (pondelok)

L71 - 1020, 1004, 1001, 1008, 1016, 1011, 1003z

L72 - 1010, 1018, 1006, 1015, 1017, 1007

L70 - 2006a, 2005, 2001b

1005 na manipulačnej jazde

- usporiadané podľa služieb
Reply on: Nodes #2650:
Ja viem, že sa otáčajú každých 30 000. ?
Co sa tyka 517, ked dobre viem, mala sa otocit po 10 tisic km. Nema este tolko najazdenych? Vyvodzujem, ze po 10 tisic km by sa mali otacat aj dalsie KT NP.
Reply on: Isidor #2647:
garantovaná bola 521, negarantovaná 517...512 som nikde nevidel. ?

517 o 12.40 zaťahovala do vozovne...za normálnych okolností by išla ako R3, jej službu prevzala poobedňajšia 617. ?
L2: 607, 612, 626
L3: 367, 408, 606
L4: 364, 389, 613, 616
L5: 523, 531
L6: 388, 402, 412, 419
L7: 387
L9: 517, 521g, 534, 537...517 nahradená 617 o 12.40
Z: 530
xR1: 5212

L12: 3522
L14: 5237
L16: 3513
L18: 3503, 3523, 3527, 3530
L19: 3532
L23: 6240
L27: 3516
L28: 5220
L29: 5214, 5217, 5221, 5240, 5243
L30: 3528
L32: 3210, 3511
L33: 5232
L34: 3215
L36: 5208

RA5/6 rsp. R3: 6258, 3523

L71: 1008, 1009, 1018
L72: 2002, 2006, 2007

Bus ktorý mal nahrádzať električku s odchodom o 12.43 od Krajského uradu sa dotrepal o 13.01. Košickým vetrom ošľahaní železiari ešte museli v rámci blížiaceho sa maratónu abslovovať cezpoľný beh, lebo vodič 6258-ky jednoducho ignoroval električkovú zastávku a zastavil až na parkovisku pred budovou Východslovenskej vodárenskej spoločnosti na Komenského ul....
Druhá R3-ka v podobe Solarisu č. 3523 už stála na BKV v električkovej zastávke...
Neviem ale nikde na zastávke nie je oznam o tom, že autobus zastaví tam kde uzná vodič za vhodné.
? ? ?
Reply on: Sarko #2645:
E-e. Aj v pondelok ešte behala s inverzným fontom... v stredu už zase nie. Nejako tam musia byť obe verzie a záleží od toho, čo zadá vodič... ?
Dnes bola (512) na negarant. službe, 40 minút pred garant. (čo jazdilo tam, neviem, asi 517 al.521)
Reply on: eMareq #2643:
Aha, vďaka za upresnenie. No preto sa mi to nezdalo, keď si mi do telefónu vravel, ak si doma počul poriadnu ranu, že od križovatky s Watsonovou je to dosť ďaleko. Keď si povedal, že "pri Tebe", mne sa automaticky vybavila táto križovatka. ?
Reply on: eMareq #2642:
Tak ten najstarší inverzný font z roku 1995 existoval len do konca minulého týždňa. Ale ešte stále to nie je najnovší font. Cieľ je totiž vyobrazený nie tučne, ale obyčajne (1x1 dot), detto ako smer v spodnom riadku. Pritom čísla liniek sú už myslím tie najnovšie... ?
Reply on: eMareq #2642:
Este som si spomenul ohladom tej 107cky. Na peresi vodic chcel predat cestujucej dva listky (14+8) - preco?
Reply on: Sarko #2613:
Upresnim, to bolo na krizovatke Komenskeho - Vysokoskolska 🙂 Inac zo zdrzania nebolo nic. Hned ako prisla 6298 ako R3 (o 17tej hod) vodic si svojho zdemolovaneho favorita odtiahol na parkovisko pred VVaK, aby neblokoval prejazd elektriciek.
Tak po temer mesiaci som tu zas 🙂

Vcera jazdili na L9 512 a 517. Kamarat mi hovoril, ze 512 ked je na L7 ma inak vyobrazenu '7' - zeleny podklad a v tom cierna '7'. Vcera na L9 mala klasicke zobrazenie t.j. vsetko cierny podklad a cislica + text bol zelenou. A ma stary font.

Dnes na L9 517 + 521 (jazdia priblizne v 40 minutovom intervale)

Konecne sa mi podarilo dostat vcera do Sace, tak som cakal co pride ako 107cka. Namiesto mnou ocakavanej 5401 prisla 6247. Vodic si pekne zabsolvoval celu trasu 107 (aj do Lorincika zasiel na prekvapenie). Inac zmizol odtial pristresok, ktory bol umiestneny v slzicke, okolo ktorej sa otacaju vozidla. (Vratane SAD zastavky, ktora bola umiestnena vo vnutri pristresku). Zostali tam uz len vypilene podpery. Cestou zo Sace som nikde nevidel poslednu 25ku a takisto 26 ktora ma prichod o 22.49 na tiez neprisla.
Reply on: 280 #2640:
To by aj mna zaujímalo... ?
Reply on: Diggi #2638:
som zvedavy ako bude vyzerat ten lak, ked to budu strhavat dole ?
Reply on: Diggi #2638:
Takže RN DOTS a BENQ majú: Ikarusy 280.08: 4087, 4206p, 4211.
RN DOTS majú: Škody 15 Tr: 1001 - 1007
Ikarusy 280.08 a 280.87: 4085, 4087, 4097, 4099, 4206p, 4211
Karosy B 932: ...
...
...
Reply on: Dispecer #2637:


Čo som si doteraz všimol:

Benq - 1001, 1002, 1005, 1006, 1007, 4085, 4097, 4099, 4206, 5204, 5205, 6297, 6404, 6409, 6412, 356, 362, 364, 384, 387, 391, 393, 396, 397, 400, 418, 421, 422, 508, 528, 618, 619, 628

Dots - 361, 388, 414, 501, 537, 627, 4206, 5205, 6292, 6297, 6404, 6412
?
Tie reklamy DOTS a BENQ, sú väčšinou na pravom boku Ikarusov 280; napr. 4087, 4206, 4211
Reklama DOTS sa nachádza aj na 387. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.