Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
5.9.2004 (nedeľa)

L71 - 1009, 1011, 1014, 1016, 1017, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2007
4.9.2004 (sobota)

L71 - 1006, 1010, 1011, 1014, 1016, 1018

L72 - 1020, 2001, 2002, 2003, 2005, 2006
Reply on: Sarko #2487:
je to aj moj tip, ze by sla mimoriadne na reko do Krnova.
Reply on: PvvS #2486:
No DP Brno už mal jednu príležitosť mať #1739 z kompletnej ex #515, ale náročnosť rekonštrukcie A článku zrejme zmenilo rozhodnutie, čo pravdepodobne využil DP Ostrava pre opravu svojich #1502 a 1515.

Ja naopak dúfam, že to tu nenájde nejaký špekulant z magistrátu, ktorému sa v očiach začnú kresliť symboly dolára. ?
Reply on: Vlado #2472:

Ak si DPMK dá záležať, tak ten článok na odpis nedá. V Brne boli nehody KT8 s oveľa väčším rozsahom poškodenia a deformácie a dokázali si to spraviť sami. Aj KT8D5 #515 bola oproti tomu "malina", ale nie, my sme sa nechali počuť od ČKD, že článok je neopraviteľný a treba zakúpiť nový. Z havarovaného článku 515A si Krnováci trúfali opraviť rám a urobiť novostavbu karosérie. Kvôli finančnej náročnosti sa však rozhodlo pre skombinovanie opráv dvoch ostravských KT8 a rám z 515A sa definitívne zošrotoval.

525 by sa naozaj hodilo nechať rekonštruovať na KT8D5R.N2, jednak bude tým pádom oprava lacnejšia a rekonštrukcia s dosadením NP článku bude len o niečo málo drahšia.
Reply on: Nodes #2485:
No proti 1739 bych nebyl 🙂 ( cekam az to najde Sarko 🙂 )
Reply on: PvvS #2483:
Viem, ze si uz teraz robis zalusk. ? Tak s Ostravou som sa potom mylil.
Reply on: tbus #2482:
chcem sa spýtať, koho je to stránka, tvoja? 🙂
Reply on: Nodes #2477:


Nodes , a prosim pak ktery ?? Dilny si to rovnaji samy . I tu ohlou prolizacku si opravily samy. Jinak tohle je balada oproti nehode 1738. Tam narazem byly ohnuty i schody a silou narazu praskl ten siroky sloupek u ridicovy kabiny. A uz jezdi. Ale esli ji budete vyrazovat :))

Re #2475 Nodes :nemaji novy Acko, je to byvaly B clanek tusim z ex515 u kteryho upravili v Krnove kloub na provedeni A.
O 11.13 šla NP L9
Keby som mal tú moc, tak 525ku šikujem do KOS-u. NPčko som nevidel premávať, o 8.13 šla 513
Reply on: rl #2478:
... A ešte chcem poďakovať vodičovi 3205: zo zast. Národné nám. na Ťahanovce z 11 min. Aj tak mal síce meškanie, ale to je pri L - 27 celkom normálne.
Včera 03.09.2004:
L11 - 4303, 3003, 4205
L12 - 5233 ?
L13 - 5101-5103
L14 - 5236, 5005
L15 - 5207
L16 - 5219 ?
L18 - 5216 ?
L22 - 5222, 5229
L27 - 3203, 4089, 4099, 3205
L29 - 5217
L31 - 3003
L34 - 3212, 3204, 3210, 4308
L35 - 6291, 6404
L36 - 5003, 5213, 5238
L53 - 4085, 4307, 4098, 4305, 4201, 4088
L54 - 5210
L55 - 5204, 6270 ? ?
L56 - 3530 ?
L70 - 2003, 2006
L71 - 1005, 1010
L72 - 1002, 1008
RA5 - 6247, 4094, 5213
TESCO BUS - 6244
Reply on: Diggi #2476:
A co tak Pars? Aj pre Brno narovnavali jeden clanok z KT8.
Reply on: Nodes #2475:
ja neviem...žeby sme aj my mali R.N1? ?
Reply on: Diggi #2473:
Ostravaci maju jedno nove Acko, ale teraz neviem, ci ta KT8 nie je zjednosmernena.
L53 - 5228...

A jedna perla vhodná do zbierky MHD po košicky:
O 16.09 sa Prešovskou cestou (na úrovni garáží DPMK) v smere na Ťahanovce prevalili v tesnom závese za sebou v poradí L53, 54, 56 a 11...všetko v rozpätí polminúty...
No nádhera ?
Reply on: Vlado #2472:
To je jasné..som videl foto, ale A-čka už nikto nevyrába, že...jedine nízkopodlažné C...a my sme si svoje A, B predali...teraz by sa nám zišla 515-ka. ? ?
Na 525je škoda okolo 2000000SK celý 1.článok je na odpis-je tam zbortená deformačná zóna .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement