Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vlado #2472:
To je jasné..som videl foto, ale A-čka už nikto nevyrába, že...jedine nízkopodlažné C...a my sme si svoje A, B predali...teraz by sa nám zišla 515-ka. ? ?
Na 525je škoda okolo 2000000SK celý 1.článok je na odpis-je tam zbortená deformačná zóna .
L31-3003
? ?
L15 - 5207 ?
L14 - 5005 ?
L18 - 5216 ?
L13 - 5101, 5102, 5103 ? ?
L12 - 5233...
L16 - 5219 ? ? ?
Reply on: Vladimír #2462:
Dohodli sme sa cez ICQ, takže už nemusím odpovedať. Zabudol som ešte uviesť, že blokovaná bola aj trolejbusová doprava, nakoľko autobus ostal stáť uprostred cesty a nedalo sa prejsť ani cez komunikáciu smerom na Rooseveltovu ul. Dispečeri však odklon trolejbusov cez otočku Mlynská bašta začali riadiť pomerne neskoro, takže viaceré trolejbusy uviazli (2 na Sennom trhu, ďalšie na Ul. protifaš. bojovníkov).
Reply on: Sarko #2461:
Takže na stanicu sa už jazdí? Prečo ma nikto neinformuje? Kedy mám ten "flash" zmazať?
Áno, bola to 525 na L5. Ešte o 9:51 som ju podľa CP videl odchádzať zo zastávky SOU dopravné, smer Žel. stanica. Cca o 10:00 už došlo ku zrážke s autobusom CK Satur, ktorý vychádzal z parkoviska na Sennom trhu. Nezastavil však na značke "Stop!" a nedal prednosť električke. Bez zastavenia sa vybral priamým smerom, kolmo na komunikáciu vedúcu k Nám. osloboditeľov. Vodič autobusu sa zrejme v domnení, že komunikácia je len jednosmerná pozrel iba vpravo. 525 narazila predným článkom do prostrednej časti autobusu. Ľahko ranení boli dvaja ľudia, vodič má narazené kolená. Obnovenie prevádzky vzhľadom na dokumentáciu a odstraňovanie následkov nastalo až po 11:15. 525 došla cez zadné stanovište vodiča vlastnou silou do obratiska Žel. stanica a odtiaľ o 11:43 už v súprave ako 537+525. V 525 sa pravdepodobne poškodil rám vozidla, oprava teda zrejme potrvá dlhšie.
Tou šťastnou KT8 je 525 na NO
Pred chvíľou došlo ku zrážke autobusu a KT8 na L5. Krátko po sebe ma o tom informovali Shorty, Nodes a Dopravák.
Reply on: Sarko #2456:
? ? ? ?
Ďalšia zmena vo vizáži zastávkových CP, po R2, R1 má novú hlavičku aj CP R3 (električka, tmavomodrý podklad a počítačom písané R3)
Diggi: Odkedy je zvyk železná košeľa... 😉 Má tam byť 382+380.
Reply on: Sarko #2454:
odkedy máme súpravu 382 + 383? ?
2.9.2004 - štvrtok:
L2 - 626
L3 - 403
L4 - 408+409, 618+619, 622+623
L6 - 386+387, 388+389, 600+601, 620+621, 628+629
L7 - 392+393, 517, 602+603
L9 - 419+420, 521
LR - 382+383, 410+411, 613
DZ - 509
L11 - 3001, 4087, 4094
L12 - 3524
L15 - 5235
L16 - 3508
L19 - 3503, 3518
L20 - 5230, 5241
L21A - 6407 (potom prejazd na L36)
L22 - 5224
L25 - 5204
L27 - 3208, 4098
L29 - 5240
L30 - 3520
L32 - 3207, 4302
L34 - 5006
L35 - 5501, 5502, 6413
L36 - 5205, 5234
L38 - 3214
L53 - 4086, 4088, 4305, 4310
L54 - 5001
L55 - 5004, 5206, 5210
L56 - 3532, 4211
LRA - 4208, 6290, 6296

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.