A to je dlhodobý problem, alebo vznikol až teraz a prečo? Veď koli KT sa už v časoch ich zavedenia robili úpravy na stanici a inde. Celá sieť by mala byť prejazdná- aspoň som si to myslel. KT..NP majú rovnaký profil, nie?
o sa tyka prejazdnosti, napr. obratisko na stanici,vnutorna kolaj. ? Ked tadial prechadza KT8, rype do obrubnika. Vie vobec o tom niekto a co sa s tym mieni robit?
Včera v noci a aj dnes boli vonku s 521 skúšať prejazdnosť trate. Včera to dopadlo úboho, išli na št.TU a pri odbáčaní do smyčky nemohli prejsť kvôli ostrovčeku, takže museli vycúvať späť, išli na loky a detto na ostrovčeku na konečnej. Na námestí pri odbočke na Južnú triedu to bolo o chlp (ale to bol prázdny voz). Včera cez deň ste mohli vidieť voz 607 ako tlačil podvozok s nejakým rámom podľa ktorého vymeriavali prejazdnosť s týmito KT. Majú byť zaradené do služby 09021-2 cez PD a 09041 cez VD.
Takže ako som si pozrel, na L9 sa jedná o 7 spojov v pracovné dni a čase od 7:00 do 20:00 a 3 spoje vo voľné dni v čase od 7:00 do 12:00. Spoje sú označené písmenom "e".
Ak je pravda to, co som videl, tak 30.4. by mali zacat jazdit NP KT8. Na harmonogramoch platnych od 30.4. su vyznacene spoje vykonavane tymito elektrickami.
Je sympaticke, ak tu vsetko pises v "priamom prenose". Ale musim ta upozornit, a pre tvoje buduce diskusne prispevky to bude len plus, ze ZSSK je dopravna spolocnost, ktora sa zaobera dopravou cestujucich a prepravou tovaru. O kolaje, dopravnu cestu sa stara ZSR (zeleznice Slovenskej republiky). Ja len, ze ty si rad potrpis na presnych nazvoch a skratkach (T3SUCS) a toto ti uslo.
T: Ide o presun T3Mod #359 a KT8D5R.N2 #521, ktoré sa cez víkend mali zúčastniť výstavy železničných vozidiel v rušňovom depe Košice. Presun však poznačili komplikácie, v prvom rade to bol prejazd zo spojky DPMK na vlečkovú koľaj U.S.Steel, kde sa dostať je horšie ako získať víza do USA. Ďalší problém nastal po opustení areálu U.S.S. a presune po spoločných koľajách vlečkových tratí ŽSSK a U.S.S., keď v tiahlom oblúku s rozšíreným rozchodom zapadla medzi koľaje náprava KT8. Presun sa ukončil pod elektrifikovaným úsekom v stanici Haniska pri Košiciach. Tu to mala ďalej ťahať elektrická lokomotíva cca 40 až 60 km/h, lenže nebola istota, či niekde opäť nedôjde k vykoľajeniu, preto sa to celé stoplo a dodnes sa čakalo na súhlas na spätný prejazd kolóny cez areál U.S.S. Električky mali reprezentovať rekonštrukciu ŽOS-iek.
Diggi: Vybili sa mi baterky v digiťáku, tak som už šiel preč s R1 o 11:15, ale kolóna ešte ku bráne vlečky na Valcovniach USS nedorazila. Ak bola o 11:00 videná na Valcovenskej stanici, ku bráne by krokom mohla dôjsť najneskôr okolo 11:45. Keďže onedlho začne špička, je možné, že presun do vozovne sa udeje až popoludní, tak odporúčam tam skočiť, ak chceš nejaké foto.
Takže problém bol pravdepodobne v jednom zabrzdenom podvozku, z ktorého sa začalo dymiť. Následne to prišlo skontrolovať nakoľajovacie vozidlo DPMK ev.č. 9074. Potom sa šlo ďalej cez úsek "Kopec", kde sa už nachádzali lokomotívy s logom a modro-bielym náterom U.S.S. Kolóna momentálne stojí na moste (nadjazd ponad cestu v smere od Ludvikovho dvora, premáva tadiaľ L21). Hneď za mostom je brána do areálu U.S.S. a vyzerá to tu, akoby majstri z kolóny vyjednávali s pracovníkom SBS. Pracovníci DPMK už museli toto miesto opustiť a ja som sa tu len prizeral, lebo všadeprítomné ostnaté drôty, zakazujúce tabule a SBS-kári vyzerajú hrozivo. Tak, "colná a pasová" kontrola už bola asi úspešne zavŕšená, lebo kolóna sa pohla smerom na Valcovenskú stanicu. Zamestnanci DPMK sa už len prizerajú a o chvíľu asi pôjdu k vlečke DPMK (Valcovne USS).
Oranžovo-modrá železiarenská T239.1020 doviezla ľudí z U.S.Steelu a kolóna sa hádam s rýchlosťou 1 km/h posúva smerom do areálu U.S.S. Trať v tomto úseku je na tom dosť zle, každú chvíľu kolóna zastavuje a kontroluje sa kontakt kolies s koľajnicami. Stojím už v diaľke, na dobrom mieste, ale opäť to stojí, tentoraz dlhšie, asi nejaký problém..
Maťo: Práve cestujem vo vlaku a za chvíľu som v Haniske, takže ak vravíš, že to pôjde po 9:00, tak hádam zastihnem aj presun. Keď som po 7. volal do DPMK, prevoz cez areál U.S.Steel ešte stále nebol povolený, tak uvidíme.
Nodes