Tak tomu teda nerozumiem. To sú v uss tak špatné kolaje alebo nové KT vykolajujú.
Že by nepustili KT na trať ZSSK ,tomu by som rozumel- nedovera,nezodpovedá profilu, normám,nie je to žel.vozidlo.
Ale všetky košické električky MUSIA zvládnuť hlavové "železničné" kolajnice, rýchlodráha je vlastne žel.trať.
p.s.: nepatrila bytáto problematika skor do disk.fóra?
Takže tie električky budú i túto noc "nocovať" na koľaji K 26 v žst. Haniska pri Košiciach. Zajtra sa majú cez areál USS vrátiť späť do DPMK. Pýtam sa ale: To kompetentní nevedeli, alebo nechceli vedieť, že to nebude možné prepraviť po vlastnej osi?
to uz minimalne od stvrtka a uz maju aj cisla?
Mimochodom, preco jazdil 4094 v NEDELU na 11??? Na Velky piatok zasa bol na L11 4085. Sak tie vozy maju uz cez 12 rokov preco su na celodennej linke, to nechapem.
A nedavno som siel traktorom 4309 na 12ke ? Strasne daco
Takze, na 99% tie elektricky z Hanisky do Kosic po zeleznicnej trati nepridu. Dovodom je zvysena nachylnost na vykolajenie uzsich obruci na kolesach elektriciek, alebo nieco s tymto suvisiace...
Podla info ktore sa mi podarilo zistit, ta suprava elektriciek je momentalne v Haniske a kompetentni rozhoduju o dalsom postupe. Strojmajster nocnej zmeny mi prislubil dalsie info ked bude nieco nove vediet.
Preboha, oni to fakt urobili... Áno, má to ísť zrejme do rušňového depa na výstavu železničných vozidiel a oživovanie Katky. Len akosi mi uniká, odkedy sú 521 a 359 železničné vozidlá...
Tak dnes sa cez železiarne, asi od 11.00, pokúša prejsť veľmi zvlášna súprava: 721 006 ZSSK+521 DPMK +359 DPMK (otočená naopak). Pri prechádzaní po spojovacej koľaji 82, medzi Valcovenským nádražím a Haniskou St.2, v ľavotočivom oblúku prvé ľavé koleso KT8D5 prepadlo do koľajiska. Teraz to naloľajili, išli späť na valcovenské a idú to skúsiť po koľaji 84 k bývalému St3.
Má to isť až do Košíc?
ODS je presvedčený, že existuje určitý rozsah dopravy a štruktúra výpravy, podľa ktorej má PCD prispôsobovať vozidlový park - vyraďovať, udržiavať a objednávať vozidlá. Na druhej strane je PCD presvedčená, že to ODS má linky a intervaly prispôsobovať aktuálnej skladbe vozidlového parku ?
Re #1326 Peter: Prvé dve linky (31 a 53). ktoré uvádzaš pre Solarisy navrhuješ, vôbec neprichádzajú do úvahy. Musíš aj trochu uvažovať. Nemôžeš dať nevyjazdený voz na linku s komplet trhanými službami. To by bolo šialenstvo, aby vraky jazdili na celodenkách a nové sa šetrili na trhaných. Iné kafe je L27. Tam sa dá teoreticky súhlasiť a ja by som tiež nemal proti Solarisom na tejto linke nič.
Skrátenie intervalu na linke a výprava na linku sú v Košiciach dve úplne nesúvisiace veci.
"A naco sa kupuju solarisy ked je nedostatok klbovych vozidiel?"
Táto veta nemá celkom zmysel. Navádza k domnienke, že pojmy "Solaris" a "kĺbové vozidlo" sa vylučujú. Samozrejme to nie je pravda, nie je problém obstarať aj kĺbový Solaris.
Aj ja som dnes na L12 videl klbák (nejakú Karosu B941) a tiež ma to položilo. Je to výsmech cestujúcim do tváre a vyjadrenie neschopnosti organizácie výpravy príslušnými zamestnancami podniku.
Podniková stránka sa nám z mesiaca na mesiac zdokonaľuje
KVKV
Tak tomu teda nerozumiem. To sú v uss tak špatné kolaje alebo nové KT vykolajujú.
Že by nepustili KT na trať ZSSK ,tomu by som rozumel- nedovera,nezodpovedá profilu, normám,nie je to žel.vozidlo.
Ale všetky košické električky MUSIA zvládnuť hlavové "železničné" kolajnice, rýchlodráha je vlastne žel.trať.
p.s.: nepatrila bytáto problematika skor do disk.fóra?