Myslím, že je to v prvom rade otázka schopnosti dispečingu DPMK vzniknutú situáciu operatívne riešiť - myslím tým najmä urýchlené odpratanie pokazenej briky z trate. Dočasné nevyhnutné riešenie by mohlo spočívať aj v mimoriadnom predĺžení L19 a 27 po zastávku OC Važec.
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.
Plne s tebou suhlasim. Uz davnejsie som navrhoval, aby aspon pocas rannej spicky chodili L27 a L19 na konecnu, k OC Vazec, prip. aby DP v takychto situaciach vypravoval tieto linky az od OC Vazec.
Co sa dnes stalo s ED Nad Jazerom? Rano som kvoli tomu meskal do skoly... Ak sa nahodou pokazi brika v strede Jazera (myslim tym sidliska) v smere na konecnu, tak je OC Vazec+Rovnikova odpisana... 13+38+28 jednoducho nestacia, 27 je daleko, 19 tiez... len cakat, kedy konecne sa zacnu hrnut briky, ach jaj. ?
Takze trolejbusy maju ISO, to je fajn. Ale fajn uz nie je, ked vodici priam ignoruju zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE. Vcera 1020, 1016, dnes 1017...
Absolútnu "čistotu" fóra nikdy nedosiahneš. Ak sa náhodou zabrdne do témy, ktorá potrebuje vydiskutovať, treba to riešiť tam, kde vznikla a nie presúvať sa kamsi inam. Aj v BA Dispečeri to takto je
V Bratislave mali dostať polpantografy aj T3 ale istý súdruh historicky zaťažený povedal že sa mu na T3 nepáčia.Keď v Košiciach jazdíte na zadný zberač tak by som polpantografy dal len na druhé vozy.
Vladimír
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.