Je možné, že odvtedy šla cena nadol, možno aj na tých 200 000. Môj údaj je z Prešova, z roku 2001, kedy sme kúpili BUSE-čká do Renaultu. Odvtedy sa BUSE displeje nekupovali a ani do súťaží na dodávku displejov sa táto firma pre nesplnenie podmienok súťaže neprihlasovala, takže nemám prehľad. A na iných veciach pozorujem, že ceny informačných systémov a vozidiel dosť kolíšu a často aj smerom nadol, takže sa nehádam.
co ja viem, tak cely balik BUSe na tramwajku stoji 200.000Sk.
Re #1117 rl:
4305 nema novu verziu buse, ma tu istu ako pred tym tyzdnom, ked ste ju videli. Dnes sa uz nahravaju len tie "tucne". Akurat v tych starsich verziach sa dal pouzivat aj ten tenky font. To si z vas nikto nepamata jedneho z vodicov na 5222, ktory stale mal uzku 22? To je presne ten pripad.
Re #1116 Diggi:
Niekto to vraj navrhol na skoleni, ze na co sa ma tolko investovat do mechanickych, preco sa neda BUSE. Ale bol to len taky splech do eteru v ramci srandy, nevidel by som v tom nic realne.
Podľa mne známych informácií, vybavenie sólo vozidla IS BUSE stojí tak okolo 400 000 Sk. Takže tých 16 miliónov môže byť asi tak 40 vozňov (= 20 súprav 2xT).
Čo sa týka tabúľ : Nechce sa mi tomu veriť asi ide len o nejaké fámy ako vždy, ale vraj DP chce spolu s chipovými kartami a palubákmi zainvestovať do informačných tabúľ na briky čím sa investície zvýšia o 16 melónov. Ale neuverím kým neuvidím.
asi pred 2 tyzdnami niekto slohol zastavku na Nam.MMM /32,13,17/ Neviem ci este stale, ale predvserom tam bola este cervena
inak Celkom dobre je uchytena zastavka na colnici
Teda vlastne 1018, či vlastne už nebožtík? ? A prečo si nedá ODS, či kto to robí, dodatočne vyrobiť nové tabule? Však to vyzerá hrozne, za chvíľu to môžme rovno považovať za nový "prevedený typ" tabúľ... ?
Furčan
L71-1001, 1003, 1004, 1010, 1013, 1015, 1020
L72-1005, 1007, 1008, 1009, 1011, 1017
L70-2001, 2003, 2006
L15-5002, 5212, 5237, 5239, 6297
L18-3201, 3215, 3510, 4091, 4208, 4304
L32-3210, 3213, 4204, 4301, 4303, 4309