Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: *SOLARIS* maniak #11051:
Trolejbus odstavený na Puškinovej? To ťažko...
Reply on: BMko #11052:
Du bist eine kleine kretenman ? ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #11051:
Nuž synku, dovoľ mi, aby som poopravil tvoje tvrdenie. O 15.05 sa to stalo nie o 14.05 hod. Mohla tamade prechádzať aj o 14.05 ale to ešte len z vozovenky šla na zapojenie do linky. ?
Reply on: *SOLARIS* maniak #11051:
No nechcem byt kreten, ale ako som pocul tak znovu rozhodovala spravodlivost v podniku. Vina 50/50? to je co za nezmysel? Po zhliadnuti fotiek, by kazdy clovek znaly 315/1996 povedal plna vina vodica tram.
*SOLARIS* maniak

*SOLARIS* maniak

Tak k dnešnej nehodode...

T6A5 #600+1 dnes v službe 46195 s odchodom z USS o 14:53 hod. ako linka R1, a o 14:05 premávajúca po Moldavskej ceste, narazila do vychádzajúceho trolejbusu 15 Tr, #1013 na L72 z Toryskej ulice (na križovatke pri Steel arene). Náraz #1013 "vytrolejil". Škoda na # 600-ke, je rozbitý pravý reflektor, oškretá a zapučená predná časť nad reflektorom. Na #1013 je rozbitá ľavá zadná sklenná výplň, a zapuèenie na ľavom rohu. Zdržanie nebolo veľké, pretože vyšetrovanie nehody prebiehalo na žel.stanici, kde bola odstavená #600+1 a #1013 bol na ten čas odstavený na Puškinovej ulici, so stiahnutými zberačmi. No predsa malé zdržanie bolo: pred križovatkou bol odstavený #1007 na L71 a onedlho dorazil aj #1006 na L72. S električiek bola na krátko zdržaná AEOLUS-ová kačička #423+4 na L6. Na Moldavskú dorazilo dielenské vozidlo #6042 a aj záloha v podobe jazvečíka #3510. #1013 bol nahradený # 1008-čkou na zvyšok služby.

Karose #5206 na L55 dnes opäť vyvrela voda, a tak o 16:00 hod. "vyhodila" cestujúcich na Námestí osloboditeľov.

?
Reply on: Stevqo #11046:
už pár dní /týždňov/ je ten soláč pravidelne na L53...
Ikarus na L20 - 5002
Reply on: Stevqo #11046:
No ako tu už niekto spomínal, SU 15 #3512 je už priradený na expresné linky a to 56 a 53. Strieda najmä tieto dve.
Reply on: Stevqo #11046:
No o hluku by som bol ticho keby sa mi dotrepal 3701 ? ?
Dnes...

L51 - 6297 - preco musia davat do obehu stale tie kraksne ?
L53 - 3512 - aaaale co to ? Zeby dopravny podnik menil logiku svojej vypravy ? Normalne som neveril, co sa to deje, ked som cakal na zastavke ako tradicne, a ako tradicne som ocakaval Ik280 a naraz sa dotrepal Solac. Nuz, som velmi rad, lebo Sol sice je mozno menej spolahlivejsi, ale jednoznacne menej hlucnejsi, krajsi, pohodlnejsi, a to je pre mna podstatne ?.
Reply on: Peter55 #11044:


ad 1) on je Irisb a nie Iirsb
ad 2) súhlasiš či nesúhlasíš, každopádne s nami, nie z nami.

Konec hlásení. ? ?
Iirsb, 384 : Súhlasim z vami ale nespamujme ?
Reply on: Irisb #11042:
Tak tak...presne ako vravíš.....budariskám smrť ! ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: 384 #11041:
hanba porazenemu 3520 ?
Reply on: Irisb #11037:
Sláva bratom 4085 & 4089 na večné časy a nikdy ináč ❗ ❗ ❗ ? ? ? ? ? ?
Reply on: Irisb #11037:
No ja by som ich šetril na leto na ich "klímu" nema ani konvekta ani nič iné a hlavne tie velke buchačky okná a ten zvuk ? ? ? jaj ☺
"Neska" ?

L6: 361+414,415+416, 06042: jediná imunná kačička voči H5N1. 🙂
15: 5236
51: 5217
71: kocúrik01

"R"-134: 620+621 ? ?

Sobota, 25/03/2006

09065: 620+621 ? ?

? ? ? ? ? ?
Reply on: Jimino #11035:
hmm divne veci sa deju tento tyžden...neviem či budare nezvladaju už celodennu zaťaž alebo DPMK dostal rozum a začal využívať naplno potencial tahunov Ikarusov 280.....no každopadne tak sa mi to pači....Ikarus 280 na večné časy a nikdy inač ? ?
Reply on: Peter55 #11030:
kašľať na trinástku. Čo je šestovke ? ? ? ?
Linie 16: 4207 cudne, cudne...
autobusy kt. jazdia cez vodarensku maju prisam veru stale menej nasadzovane SU15
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.