Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dakujem za ujasnenie SHORTY 😉
Nie je v tom ziaden spinac, ziadny palubny pocitac, vsetko ale funkncne dokonale premyslenym systemom a'la Shorty 😉
1018: Ide to cez buse pocitac a je to ovladane aj cez dverny spinac alebo rucne?
Vozidlo 423 dnes na linke 6 premierovo hlasi zastavky! Az cca do 12:30 mate sancu, ak to nestihnete, tak opät zajtra dopoludnia...
Dnes na L19-3506,L 29-5240,L 6-423+424
Reply on: Isidor #4890:
Ale ale. 359 predsa nebola upravovana v KE. Co sa tyka BUSE a polopantografov na dalsie T3, iste to nie je. Snad sa dozviem viac.
Reply on: West #4889:

Ad TAMBUS: podla poslednych info je uz vyradeny, skoncil nekedy v septembri 2004. Mozno aj skor, uz predtym nejazdil skoro vobec. Nahodou, na tu dobu, ked prisiel do KE bol to celkom pekny, moderny a pohodlny bus. Ale chvala bohu, ze to bol iba jeden kus ?
Ad L57: vsak to bolo nevytazene!
Ad L32: ak si precitas tuto nizsie diskusie na temu "Solarisy na L32" dozvies sa viac. Je zbytcne to opat otvarat...
Reply on: West #4889:
ja len ku koncu Tvojho príspevku...
U nás sa uskutočňujú aj nejaké GO?
- prvý a posledný "Albatros" - nepodarok.
- 361&337 - skôr väčšie prehliadky (osobne si pod GO predstavujem aj novú výzbroj, minimálne teda na T3kách) Ďalšie, ak vôbec, budú maximálne s novým náterom a interiérom, polpantograf a BUSE sa zatiaľ neplánujú.
- KT8D5R.N2 - áno, pekné, ale KTčka to nezachránia. Navyše pri súčasnom tempe (1-2 za rok)...

Situácia je práve opačná, vyraďujeme "len" 20ročné T3ky, donedávna sa veselo odpredávali KTčka (chvalabohu už niekomu "došlo"). Pravdou je, že vozov máme nadbytok - chýbajú trate, kvôli ktorým sa kupovali, a električková doprava sa dlhodobo postupne redukuje a obmedzuje (občas tu ktosi hodí cestovný poriadok spred 10-20-30 rokov, treba vidieť). Ale to je vec filozofie DP voči jednotlivým trakciám ? Ostáva dúfať, že už čoskoro prídu svetlejšie časy... Jedno je však isté - skutočne nových električiek sa určite tak skoro nedočkáme. Na súčasných rozbitých tratiach by to ani nemalo zmysel.
PS: Ak chceš vidieť, že GO sa naozaj DAJÚ uskutočňovať "donekonečna", odporúčam návštevu Prahy. 40ročné T3 v lepšom stave ako naše najnovšie, a maximum vyťažené z koncepcie T3 v podobe T3R.P, resp. T3R.PV by som Košiciam doprial....hádam raz.
ludia, vedeli by ste mi odpovedat na par otazok.....

L32: koho napadlo nasadit Polske strudle na tento spoj .... ved to nema zmysel ... uz asi mesiac som sa 32-kou neviezol , pretoze bola natrieskana...

L57: O co sa DPMK snazil ked zrusil tento "Kosicky expres" vsetci z KVP-cka za nim nariekali...

Dalej TAMBUS ... jazdil s tym niekto? pokial si pamatam ten autobus viac stal ako jazdil....navyse nepohodlny, hlucny a skaredy

Nechysta sa nakup klbovych Solarisov? .. a novych elektriciek? ... GO sa nedaju uskutocnovat donekonecna....

Ikarus 280 .... 4 ever & ever & ever ...
L.15-5224,5232,5239 ☺
L.30-3519
L.15-5224
L.18-3203
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Irib: kuk mail
Dnes:

L15: 5232, 5224
L20: 5225, 5242, "rakeťák" 5241 ?
L38: 4082
a tak isto som isiel v L34:4089 a bola poriadna kalamita a ja som bol v kruhu a boli ta dve diery a tam zasnežilo cely autobus ?
dneska som videl L 18:3203 a nemala zadne sklo na dverach ty koki hodlal by som stym dačo urobit nemyslite ?
dneska som videl L 18:3203 a nemala zadne sklo na dverach ty koki hodlal by som stym dačo nemyslite ?
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Reply on: Y #4880:
sú, stasku ešte zvládli vypísať...
Možno nie sú v práci.
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Furčan: kuk mail ☺
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Podozrivo dobrú náladu má trio revizorov v 605 na L2. Nejak z nich tiahne a rehocú sa na celý voz, a vlastne ani nekontrolujú...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.