Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
L 2 : 367; 627
L 4 : 362; 606; 612
L 7 : 378 + 384; 408 + 409; 521*
L R1 : 529

----------------------

L 34 : 3213
L 36 : 5213 (?)

============

* - NP garant
Reply on: TA #6845:
ešte tak pre zaujímavosť - policajti nezvládli veľmi dobre situáciu, pretože napr. namiesto toho, aby okolo miesta DN púšťali prednostne busy a MHD, vyprázdňovali najskôr Trolejbusovú = smer z Džungle!!! ❗ ❗ ❗
Pri HyperTescu je ťažká DN. Minimálne 1 mŕtvy - telo bolo prikryté vedľa auta. Podľa postavenia áut tipujem, že škodovka vychádzajúca z Magnezitárskej na Hlinkovu nedala prednosť autu na hlavnej a bolo osudné bum. Nehoda sa musela stať okolo 15:15.

Smerom z Furče je pred miestom nehody odstavených 6 trolejbusov. Zdržanie z tejto strany je minimálne - max 10 minút.

Od Ťahanoviec resp. z Prešova je individuálna doprava odklonená na Prešovskú. Púšťané na MIer sú len busy MHD.

Kolóna áut od HyperTesca sa tiahne až niekde ku križ. Hlinkova - B. Němcovej, možno aj ďalej. V čase od 17:04 do 17:10 som v nej narátal 26 busov a 2 trolejbusy. Zdržanie je minimálne 60 minút.

Autá taktiež stoja ( od križ. Národná - Hlinkova ) na Národnej až po Národné námestie.
L53- 3001
L 27-4211
L 11-3003,4088
Reply on: TA #6830:

Samozrejme, je predsa povinnostou vodica oznacit svoje vozidlo cislom linky a smerom, resp. inou charakteristikou, ktoru to - ktore vozidlo pouziva. V pripade mechanickych tabul teda je jeho povinnostou umiestnit ich do stojanov, vodici elektriciek naviac maju vpredu tabulu smeru jazdy. V pripade elektronickeho informacneho systemu maju zadat cislo linky a a smeru podla tabulky kodov alebo sluzobneho CP.
Reply on: Irisb #6814:
mas pravdu ten cx65 je debil
Reply on: SHORTY #6834:
Ale fakt. Snad neprejde mesiac - dva, aby nejaka NP nemala havariu.
? L16 3701 ?
Reply on: PP #6833:
zapni si večer icq
L.18-3203 ?
Reply on: PP #6833:
No obávam sa, že si ho pak už nebudeš môcť prisvojiť...
L.15-5227 ☠ ,5224
L.55-5211
L.30-3533
Reply on: Yps #6817:
Majú ale šťastie tie naše NP vozy ?
Reply on: Fx4085 #6832:
Neviem,poznám veľa ľudí,z práce aj mimo nej.Ale keď maš charakter tak ten "svoj" Nick zmeníš.Nie kvoli mne,ale mnoho ludí ma pozná práve pod Fx4085-aby neboli nedorozumenia.Dík
Reply on: PP #6827:
povedzme že to nie je nahoda, a povedzme aj že sa osobne poznáme. Skús porozmýšľať kto som

4085 forever ? ☺
07031/2: 521 ? ? ? ? ?
Reply on: 1018 #6828:
a je tá jeho povinnosť napísaná aj niekde na papieri alebo v nejakom predpise ❓
Reply on: 1018 #6828:
Aspon sa prejde ked tolko sedi ?
Reply on: TA #6823:

A vies, ze musi? Medzi voznami totiz nie je natiahnuty "kabel", ktory by dovolil ovladat aj komponenty infosystemu v zadnom vozni z predneho palubaku. Takze na kazdej konecnej vodic musi vycupkat von a natukat opacny smer. To ale nic nemeni na veci, ze je to jeho povinnostou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.