Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Iv #59736:
A potom výmena za 3328. ? Treba vyjazdiť plyn, ale Citelisov je plný dvor. Ťažko sa poučiť z minulého roka ?
Reply on: 5 #59735:
10/36 - 3312
15 - 3304
17 - 3316
19 - 3321
71,72 - 3303, 3327
Reply on: solac3903 #59733:
ešte doplním R4401 - 5707 ?
Reply on: rpopo #59732:
O3603: 4730
O4401: 4709
O6305: 3302
?
Naopak, pre mňa je appka do značnej miery nepoužiteľná, lebo jej to trvá dlho. Urobil som si odkaz v rýchlom prístupe v prehliadači v mobile a behom par sekund som na mape alebo v planovači. Nesklamal ma, ajkeď pravdou je, že ja to využívam skôr na konfiguráciu prestupu, než na nájdenie spojenia.
Reply on: 110mat110 #59730:
Druhá možnosť by mala byť správna, hoc prvá možnosť by bola objektívne lepšia...
Reply on: mi.v #59729:
Mam WP10 cize nemam apku. V terene je stranka velmi tazko pouzitelna. Hlavne ked ide o minuty a hladam ci stihnem prestup. Cize co sa tyka vyhladavania a planovania stale je najlepsia kombinacia imhd+cp(idos) a mojbus je dobry len na spehovanie meskani.

Co sa tyka dat, dost zavisi od zmluvy, kto data vlastni. Ci DPMK alebo TransData.
Reply on: 110mat110 #59728:
Stránka mi funguje dokonca aj v staršom Internet Exploreri. A v teréne máte aplikáciu, stránku nepotrebujete. Otázka o dátach od TransData je samozrejme dobrá i keď ja trochu pochybujem, či dajú zadarmo niečo, čo ich odlišuje od ostatných.
Reply on: mi.v #59726:
Celkovo je ta stranka strasne debilne kodena. Mne pri otvoreni nenacita aktualny cas a spoj teraz hlada o pol noci. Prehladnost 0. Zlate iMHD 🙂

BTW. neplanuje iMHD poprosit o data a zobrazovat ich po svojom?
Reply on: mi.v #59726:
dodatok: vpravo hore vidíte, že "Now" je 17:07
Reply on: tbus #59724:
Ja som si dnes všimol niečo podobné, ako to vysvetliť? Plánovač mi neukázal L3 o 17.03, ale iba L7 pred ňou a za ňou. V skutočnosti o 17.03 išlo vozidlo, ktoré malo ísť o 1 spoj skôr (16.50). Bežný plánovač sa na to nenachytá, tento áno. Predpokladám, že v takýchto prípadoch by mal urobiť úpravu v systéme dispečer/výpravca a keď ju neurobí, nastane tento problém. Rozmýšľam správne?
Reply on: Podhradovčan #59723:
.
Reply on: Isidor #59719:
Všimol som si minule, že ak vozidlo po trase vystriedala záloha, po prevzatí daného spoja zálohou ukazovalo stále číslo pôvodného vozidla. Ale to je len taký detail ?
Dnes opäť oba malé solarisy vo výprave
#5101 nezvyčajne na linke 17
#5102 na linke 22
Reply on: rpopo #59721:
...preto buďme radi že sa nedá, lebo krátko nato by DP nechal mapu zrušiť ? ?
Ja som okrem toho prípadu s Eurobusom problém so spoľahlivosťou ešte nezaznamenal. Ukazuje to aj celkom presne, dá sa na to spoľahnúť. Čo mi však vadí je, že to neukazuje nadbeh. Ten sa dá vyčítať z času odchodu zo zastávky ale pri vozidle sa píše, že je to "OK"....

Ak by sa toto dalo sledovať, tak celé dni trávim nad mapou, spisujem nadbehy, a učím naších vodičov používať hlásanie... "vozidlo čaká na čas odchodu podľa cestovného poriadku"
Reply on: Isidor #59719:
keďže to je aj pre dispečerov a v meste asi i pre zastávkové elektronické tabule, dá sa predpokladať, že problémy so spoľahlivosťou podniky pripomienkujú
Reply on: afeno #59716:
s rezervou áno, ale veeeeľkou ani nie, na 98% to z mojich pozorovaní obvykle sedí 🙂
Reply on: rpopo #59717:
chápem, takže vozidlo tam vidieť je, a to či mu dopravca aktualizuje aj EČ v TransData, alebo len prenesie "krabičku" do iného vozidla je už druhá vec

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.