Blizime sa k dobam, ked este linka 32 jazdila cez KVP na stanicu a Karosy nam nepripadali stare. Akurat je to uz vyse 15 rokov spat a my tam uspesne smerujeme.
Porovnaj si výbavu informačných systémov vo vozidle pre cestujucich ak sa dali do prevádzky nové Karosy klbaky B941 v rokoch 2000, 2001 - a teraz v kĺbakoch SOR (po 15 rokoch), žiaľ ideme rokmi kdesi do minulosti .. ?
...... teda "mal aj dokonca vnútorný" ?? To akože "bonus" ? ? Teda ak ho nemá - je tak ako som napísal nižšie.. Ak by ho aj teraz mal, všetky by fungovali + mal by aj hlásenie cez repráky - teda tak ako JE TO BEŽNÝ ŠTANDARD inde - bolo by to z toho "nášho vozoveho parku SOR" žalostne málo, nemyslíš? ?
To som si všimol už na viacerých nových pluskách , že nesvieti celý LED pásik v zadnej časti na schodíku, čo sa týka nepriliehajúcich dverí - tiež som zažil - na jazde rýchlodráhou počas veterných dní že nepriliehali ale predné dvere a doslova ich nápor vzduchu doslova "otvaral", teda ťahalo jedna radosť hlavne na tých čo sedeli "bokom" v prednej časti.. No a čo sa týka displejov v SOR - kách , o tom sa už popísalo hodne, spomenul som to aj ja pár krát ak sa "vybavovali" displejmi u nás z vyradených vozov - že to bude "ani ryba ani rak", a naplnilo sa to,,, komplet vybavený kĺbový voz z displejmi (vnutorne aj vonkajšie) ako by bol od výrobcu a ešte 100% funkčnými + hlasité hlásenie cez repráky asi žiaľ nieje ani v jednej SOR-ke ..... a nemyslím si že sa to zmení, nič sa doplňovať nebude, takže informovanosť cestujúcich v MHD je daleko pod priemerom voči iným mestám EU, alebo aj u nás v SR .. ?
23.10.2015 (piatok)
O4601 — #806: tri štvrtiny LEDky osvetľujúcej zadný schodík od zadného tanečného parketu nesvietia, popod posledné dvere celkom slušne ťahá (jakoška úplne nepriliehajú), vo väčšej rýchlosti zadná časť celkom solídne rezonuje, pričom predná nie (holt, disKOMFORT ?)
O6321 — #4756: jediný vnútorný displej väčšiu časť dňa zaseknutý, zobrazoval len číslo linky, zastávky nie. Informovanosť cestujúcich na úrovni... Vraj to bolo reklamované, vraj veľactený dodávateľ dodal nový softvér, len akosi to robí stále dookola to isté. BTW: displeje vo vlečkách budú ešte v tejto päťročnici?
24.10.2015 (sobota)
R1004 — #4732: väčšinu dňa podľa zadného panelu 10ka, teda aj počas výkonu linky 36. Reklamácia bude/nebude? Viem, že kamarát by kamaráta podrážať nemal, ale predsa... Ten voz má z EmDžadmi problémy od začiatku.
Zdá sa mi že ten voz (alebo to bola 803 ka) , mal v utorok celý deň na zadnom nápis PRESUN ,, a videl som jedno PLUSKO ten týždeň aj s nefunkčným vonkajšim bočným zadnej časti .. takže asi žiadna sláva do buducna nás nečaká ohľadom toho ,,, musíme si zvykať že budu po rokoch opäť asi papiere, či tabuľky ?
Pre zaujímavosť meškania D1007 (7:06 z Madridskej) za posledné dni počas uzávierky jazdného pruhu na Palackého:
utorok 20.10.2015: #4728 – 55 minút
streda 21.10.2015: #4729 – 21 minút
štvrtok 22.10.2015: #4744 – 23 minút
Dúfam, že z tej diery 2,5 × 1,5 metra sa geológovia prekopávajú minimálne k zemskému jadru, že si mesto dovolí nechať uzavretý jeden pruh na takomto mieste ?
Veľká nehoda za zastávkou Králičia smer Jazero, kamión + osobné auto, ktoré preletelo do protismeru do priekopy. Smer Jazero uzavreté a velké kolony od Optimy aj Bosákovej.
Jediným vysvetlením by snáď bolo, že voz sa medzi časťami trhanej podrobí nejakej oprave, a teda nemusel byť odstavený úplne...ale mohla sa nájsť aj vhodnejšia služba..../v piatok jazdil Béčko na x7 6702, a to už nevysvetlí nič/
Na 14ke a celodennej 23ke sa premáva sólo, na 27 sa pošle hrbatý šmejd?
14ka, ktorá má rovnaký nástup ako trhaná 27ka, takmer na minútu rovnaký. Ale 27ka sa radšej oslabí o dve kapacitné úrovne (!), vzduchprevážajúca 14ka sa zálohou ešte o jednu úroveň posilní ?
K poznámke o trolejbusoch: v garáži stojí 18 polorozpadnutých črepov, trať prejazdná nie je, pokiaľ mi je známe, kolaudácia neprebehla.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zero69_KE