L 3 : 408 + 409; 618 + 619
L 4 : 337; 605; 613
L 6 : 600 + 601
L 7 : 378 + 384; 386 + 387; 412 + 413; 419 + 420
L 9 : 512 ( 417 + 418 ??? )
L R3 : 528
manipulačná jazda : 501
====================================
L 70 : 2006
L 71 : 1017
L 72 : 1012
====================================
L 11 : 4095
L 12 : 3504
L 18 : 3204
L 19 : 3501; 3502
L 27 : 3210
L 30 : 3520
L 34 : 3005; 3202; 4090 - neskutočne hučí
L 35 : 5003
L 36 : 3527
L 38 : 3004
Ak sa Ti chce tak hľadaj na L16,L19,L34 (+L37) zatiaľ bol len tam.Aj ja ho pojdem poobede hľadať. Dúfam, že ho už po dlhom čase nájdem dnes alebo cez víkend.
Nikto tu nehovori o vyhadzovani...Kazdy moze byt v niektory den viac nervozny ako v iny den...Ide o to, ze vodic by mal vediet ovladat svoje spravanie, nenechat sa vyprovokovat. A psychologicka by okrem toho, co si spomenul aj ty, mala pri prijimani do zamestnania zistit, ci sa dana osoba povahovo hodi na miesto vodica.Ci nie je agresivny, neurotik... Urcite sa to aj robi.
Mas uplnu pravdu so zast. Hala Cassosport, tam to nie je doriesene. Mozno sa pocitalo s tym, ze garaze DP su hned za plotom, tak by tam busy pocas prestavok mohli zachadzat.Ale realita je taka, aka je.
No a s tymi ludmi? Tak, ako si spomenul. Je to individualne, zalezi od linky. Na niektorych sa to hemzi ludmi, co sa stale nieco vypytuju, na inych je klud aj cele mesiace.
Ale aj odpovede na otazky typu: O kolkej idete? Idete tam a tam? sa daju v pohode zvladnut. Je jasne, ze zalezi na tone, sposobe opytania.
Ináč 5211 je už zložená. Odvčera opäť brázdi ulice. Už zase robí svoje trhané "službičky" liniek 50,54,55. Včera konkrétne L54. Nemá celý spodok zelený ako napr. 5217 a 5206.
prikláňam sa k názoru "irisb",je to realne myslenie na daný problém...jednoducho by ste vyhadzovali každého vodiča z DP,ktoremu prasknu nervy,ale nepozriete na druhú str. mince...chcem podotknuť,že nieje pravda,že sa vodiči trénuju na stres,psychologička by len mala hneď pri príjimani zistiť akýsi stupeň reakcie na stres vodič má,a podľa toho pustiť-nepustiť vodiča za volant...zastavka cassovia je asi neriešiteľný problém,lebo tam sa vážne nezmestí viac ako dva busy,takže by musel bus urobiť čestne kolo,aby pristavil pri zástavke..a z podrývacimi cestujucimi je to nie 6-7 na službu alebo deň/je to podľa linky individualne/,ale omnoho viac,hlavnme na vša,kde vodičovi stúpa adrenalín už len pri stupidnej otázke"o ktorej idete?",a pri tom stojí pri označniku...
Kedze som si to uz niekolkokrat (a za viac ako 10rokov toho bolo urcite dost) vyskusal-vydrzat celu sluzbu, tak prave preto ti musim oponovat, ze si prestrelil. Ved aj ty sam si to nechtiac priznal. V jednom prispevku mas pisane:"..a každý den čo robíš za mesiac by ti prišli zo 6 - 7 ľudí do teba rýpať..."(t.j. na kazdy den v sluzbe je to 6-7 ludi) a v ´druhom zas toto:"..Nehovorím, že je to každý den, ale tak v priemere každý druhý to bude isto."(z toho ti uz vyplyva, ze 6-7ludi je to za kazdy druhy den v sluzbe-teda cca 3ludia na kazdy den v sluzbe). Aj ked aj to sa mi nezda, ale uz by sa to mohlo priblizovatk realu. A treba si priznat,ze 3ludia by nemali vodica "rozhadzat".Ak ano, potom v DP nema co robit.
Balky