Reply on: Andy #56:
Ma to taky zmysel, ze clovek s nickom 1018, ktory programuje BUSE sa uz nastval, ze mnoho kosickych vodicov ignoruje tento system, ktory im mal v podstate ulahcit pracu s roznymi linkovymi tabulkami, ich prehadzovanim a zaistit kvalitnejsiu informovanost pre cestujucu verejnost. 1018 ma za ulohu od vsetkych zucastnenych tieto udaje zhromazdit, spracovat a predlozi ich dopravnemu riaditelovi, ktory sa rozhodne, ako sa bude postupovat dalej. To znamena, ze sa pravdepodobne vyda nariadenie, ktorym budu vodici sledovani a postihovani za nedodrziavanie a nespravne pouzivanie systemu BUSE. Az nasledne budu vodici za tieto prehresky postihovani, rovnako ako za porusovanie predpisov. Zial, benevolentny pristup a zla pracovna disciplina si to vyzaduje.
Sarko
"Hladkaci stroj", cize oficialne brusiace vozidlo ev.c. 112 jazdi pravidelne kazdu noc "do terenu" brusit "kosicke vlny". Predvcerom bol od 23:30 videny pri bruseni useku krizovatka Tr. SNP-Bardejovska a Moldavska cesta-Tr. SNP (v danom smere) a vcera od 23:40 do 4:00 brusil usek od kruhoveho objazdu po novu nemocnicu.
Ako som sa pred jeho vcerajsim vyjazdom dozvedel, brusiace vozidlo je uz v poriadku, pritlak specialneho brusneho kamena cini 6 az 10 atmosfer a kolajnice sa brusia v danom useku kyvadlovo. Jazdi sa na zadny zberac (vozidlo T3 ma 2 zberace) a na zadnom stanovisti je dorobene sedadlo s malym ovladacim pultom a jednym celnym reflektorom. Na oboch stanovistiach sa na cele nachadzaju dva oranzove majaky, ktore po cely cas prevadzky mimo vozovne blikaju.
Pre zaujimavost este informacia, ze toto vozidlo, ev.c. 112 bolo minuly rok precislovane z ev.c. 102, aby bolo mozne oficialne vyradit T3 ev.c. 353 z osobnej premavky. Papierovo je 112 ex 353 a 102 ex 229/II vyradeny. V skutocnosti je 112 ex 102 a ta ex 229/III...